کد خبر : 1305639 | 01 اسفند 1394 ساعت 10:34 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرق نمی‌کرد گل اولم را به کدام تیم بزنم

دغاغله: خوشحالی‌ام به دلیل فشار زیاد بود

مهدی دغاغله که خودش سابقه بازی در پرسپولیس را دارد دیروز با پیراهن سایپا مقابل این تیم قرار گرفت و توانست گلی یک امتیازی به ثمر برساند.

دغاغله: خوشحالی‌ام به دلیل فشار زیاد بود
دغاغله در مورد اولین گلی که برای سایپا به ثمر رساند به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر توانستم برای سایپا مثمرثمر باشم و با زدن گل به تیمم کمک کنم. برایم واقعاً فرق نمی‌کرد اولین گلم را به پرسپولیس بزنم یا تیم دیگری.

هواداران پرسپولیس بعد از شادی گل مهدی دغاغله از او ناراحت شده بودند وی در این باره ادامه می‌دهد: به هیچ وجه قصد بی‌احترامی نداشتم. من هواداران پرسپولیس را دوست دارم و برای آنها احترام زیادی قائلم و اگر خوشحالی کردم به خاطر این بود که خیلی تحت فشار بودم و دلیل دیگری نداشت.

مهاجم نارنجی‌پوشان در مورد کسب تساوی مقابل سرخپوشان پایتخت نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌شود یک نیمه ما خوب بودیم و یک نیمه پرسپولیسی‌ها و به نظرم امتیاز عادلانه تقسیم شد. پرسپولیس همانند همیشه نمایش خوبی ارائه داد و به نظر من یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. راجع به تیم خودمان هم باید بگویم که خدا را شکر بازی را واگذار نکردیم و با گرفتن یک امتیاز این دیدار از کورس قهرمانی عقب نماندیم. تلاشمان این است که امسال بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

دغاغله در پایان افزود: از مدیریت و آقایان جلالی و پورغلامی که زحمت زیادی می‌کشند تشکر می‌کنم امیدوارم که ما بازیکنان بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

دیدگاه‌ها