کد خبر : 1305676 | 01 اسفند 1394 ساعت 12:24 | 136.5K بازدید | 11 دیدگاه

تحرک صدرنشینان در هفته بدون طارمی

جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر

در هفته‌ای که مهاجم اصلی پرسپولیسی‌ها در بازی این تیم حاضر بود بقیه رقبای او توانستند خود را به وی نزدیک‌تر کنند، محمدابراهیمی، پاس گل داد و سجاد شهباز زاده هم گل به ثمر رساند تا خود را یک پله به مهدی طارمی نزدیک‌تر کنند.

جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، با ورود به ده بازی پایانی لیگ پانزدهم، رقابت ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر نیز حساسیت خاصی به خود گرفته است، بازیکنان حاضر در این لیست تمام تلاش خود را می‌کنند تا درنهایت بتوانند نام خود را در صدر این جدول نگه‌دارند. در هفته‌ای که مهاجم پرسپولیسی‌ها در بازی تیم خود حضور نداشت باقی بازیکنان حاضر در لیست توانستند با اثرگذاری در بازی، خود را به صدر نزدیک کنند.

اول – مهدی طارمی؛ 17.5 امتیاز

1091338

مهاجم پرسپولیسی‌ها به دلیل محرومیت بازی هفته بیست و یکم خود را از دست داد، البته طارمی در بازی‌های گذشته به‌گونه‌ای عمل کرده که رقیبی را سایه به سایه خود نبیند، او بابت 12 گل، 1 پاس گل و 7 پنالتی که برای تیمش به‌جا گذاشت توانسته است 17.5 امتیاز دریافت کند. طارمی فعلاً در صدر جدول گل زنان لیگ برتر حضور دارد.

دوم – محمدابراهیمی؛ 11.5 امتیاز

1092809

مهاجم باتجربه گسترشی‌ها مرد ویژه بازی این تیم در برابر استقلال بود، ابراهیمی در این بازی یک پنالتی را از دست داد و پاس تنها گل این تیم را ارسال کرد و بارها و بارها با حرکات ویرانگر خود خط دفاعی آبی‌ها را به هم‌ریخت. ابراهیمی اگر آن بدشانسی و یا بی‌دقتی بزرگ را در این بازی به همراه خود نداشت می‌توانست وضعیت بهتری برای خود و تیمش رقم بزند. او در لیگ پانزدهم 5 بار دروازه حریفان را بازکرده و 5 پاس گل نیز برای سایر هم‌بازیان خود ارسال کرده است، علاوه بر آن دو پنالتی هم برای تیم کمالوند دریافت کرده است، یکی منجر به گل و دیگری به هدررفته.

سوم – سجاد شهباززاده؛ 11 امتیاز

1092691

شهباززاده سوپر گل استقلالی‌ها در بازی برابر گسترشی‌ها را به ثمر رساند، پس از آنکه هفته‌ها از او عملکرد مثبتی ندیده بودیم در بازی اخیر  استقلالی‌ها او بازهم طغیان کرد و یک گل دیدنی به ثمر رساند تا نشان دهد قصد ندارد از حریفان خود عقب بماند. سجاد در این بازی توانست ششمین گل خود را به ثمر برساند تا عنوان بهترین گل زن استقلالی‌ها را از آن خود کند(البته به‌صورت مشترک). او به‌غیراز گل‌های خود 3 پاس گل و 2 پنالتی منجر به گل نیز برای آبی‌ها به‌جا گذاشته است تا همچنان نماینده این تیم در صدر جدول ارزشمندترین‌ها باشد.

... و دیگران

محسن یوسفی، هافبک باتجربه پدیده در شهرآورد مشهد توانست پاس گل زودهنگام تیمش را مهیا کند تا خود را 10 امتیازی کند و به رده چهارم صعود کند.
رضا عنایتی هم در شهرآورد مشهد توانست نام خود را ثبت کند، او هم ششمین گل خود را در این فصل برای مشهدی‌ها به ثمر رساند.
جابر انصاری پاس دومین گل آبی‌ها را مهیا کرد تا درمجموع 8 امتیازی شود و بتواند خود را یک پله ارتقا دهد.
در جمع پرسو لیسی ها هم امید عالیشاه با پاس گل خود در بازی برابر سایپا توانست 8 امتیازی شود.
مهدی رجب زاده پس از 6 پاس گل در بازی ذوبی‌ها برابر استقلال خوزستان تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
مهدی شریفی و آلویز نانگ اولین گل‌های خود را برای تراکتورسازان به ثمر رساندند.
محسن کریمی، رسول نوید کیا، شهرام گودرزی، فرشاد جان‌فزا و رضا ناصحی برای تیم‌هایشان گلزنی کردند و پیام صادقیان و علی قربانی هم برای هم‌بازیان خود پاس گل ارسال کردند.

توضیح جدول:

بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز به دست می‌آوردند، هر بازیکنی که بتواند برای تیم خود پنالتی کسب کند در صورت گل شدن آن‌یک امتیاز و در غیر آن صورت نیم امتیاز به دست می‌آورد.

1092832
1092833
1092834
1092835
1092836

دیدگاه‌ها