کد خبر : 1305772 | 01 اسفند 1394 ساعت 17:11 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: از گل به استقلال خوشحال نشدم

هافبک گسترش فولاد اعتقاد دارد داوری در روند بازیشان با استقلال تأثیر گذار بود.

گودرزی: از گل به استقلال خوشحال نشدم
شهرام گودرزی در مورد شکست مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی با استقلال قشنگ و جذاب بود و تماشاچی‌هایی که به استادیوم آمده بودند و کسانی که بازی را دیدند لذت بردند  ما یک ضربه پنالتی را از دست دادیم و متاسفانه دو گل خوردیم.

او درمورد قضاوت داوری ادامه داد: گل اول خطا بود که داور نگرفت در ضمن پنالتی مجدداً باید تکرار می‌شد  در ضمن کارشناسان می گویند نصرتی نباید اخراج می‌شد  درکل داوری تأثیر گذار بود و همه این‌ها باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد ولی ما حتی در دقایقی که ده نفره بودیم هم به استقلال فشار آوردیم و اگر زودتر گل می‌زدیم و اشتباهات داوری هم نبود شاید خیلی چیزها عوض می‌شد.

این بازیکن در همین باره می‌گوید: من فکر می‌کنم صحبت‌های استقلالی‌ها بعد از بازی با نفت در مورد داوری واقعاً روی قضاوت این دیدار تأثیر گذاشت  از طرفی تحت تأثیر فشار تماشاچیان استقلال نیز بودیم.
هافبک آبی پوشان تبریز درمورد گلی که به استقلال زد نظرش را اینگونه بیان کرد: همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند اما به شخصه از گلم خیلی خوشحال نشدم دوست دارم اگر گل می‌زنم مثمر ثمر باشم ما اگر حتی یک امتیاز را هم می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد  ولی باز همین که گل زدم خوب است زیرا موقع تفاضل گل به دردمان می‌خورد.

گودرزی در پایان افزود: دو هفته بعد با استقلال اهواز بازی داریم و باید در این مدت خوب تمرین کنیم  ما در دیدار با استقلال حتی برای مساوی هم به زمین نرفتیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم حالا که نشده باید در ادامه جبران کنیم.

دیدگاه‌ها