کد خبر : 1305976 | 02 اسفند 1394 ساعت 14:56 | 65.9K بازدید | 4 دیدگاه

تحلیل مربی استقلال از زیبا بازی کردن پرسپولیس

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به زیبا بازی کردن پرسپولیس گفت که در فوتبال فقط زیبا بازی کردن اهمیت ندارد و نتیجه‌گیری باید در اولویت باشد.

تحلیل مربی استقلال از زیبا بازی کردن پرسپولیس
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی در خصوص شرایط استقلال و پیروزی این تیم پس از امتیازهای حساسی که آبی‌پوشان در چهار مسابقه از دست دادند، گفت: در فوتبال ایران مردم از استقلال و پرسپولیس توقع دارند که همیشه نتیجه بگیرند و حساسیت‌ها روی این دو تیم زیاد است. فوتبال قوانین خودش را دارد و هیچ‌وقت قرار نیست همه تیم‌ها برنده باشند و حتی بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند همیشه برنده از زمین بیرون بیایند. در فوتبال مساوی و باخت هم وجود دارد و همین فراز و نشیب‌ها، این رشته ورزشی را جذاب می‌کند.

او ادامه داد: شما می‌بینید که هیچ بازیکنی نمی‌تواند همیشه 100 باشد و ممکن است یک روز 70 باشد و یک روز 30. البته فقط تعداد محدودی از بازیکنان مثل مسی یا رونالدو می‌توانند در خیلی از مسابقات در فرم ایده‌آل باشند که آنها هم استثنایی هستند. نکته جالب این است که هواداران استقلال خیلی کارشناسی شده تیم ما را تحلیل می‌کردند و این موضوع توسط آنها یا از طریق دوستان و آشنایان به ما گفته می‌شد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در یک مقطع سه مساوی و یک باخت دادیم، اما مهم این بود که خیلی زود برگردیم. ما با این برد دوباره به لیگ برتر برگشتیم و حالا می‌توانیم اوج بگیریم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنند که به ورزشگاه آمدند و این برد در واقع برای آنها بود.

دین‌محمدی در مورد اینکه آیا بازی‌های خوب پرسپولیس روی این تیم فشار وارد نمی‌کرد، گفت: صد درصد بازی‌های پرسپولیس یک اهرم فشار روی استقلال بود، چون به هر حال این دو تیم با یکدیگر رقیب هستند. مطبوعات، کارشناسان و هواداران فوتبال معتقد بودند که پرسپولیس خوب فوتبال بازی می‌کند یا حتی این را خیلی از هواداران به ما می‌گفتند. خوب بازی کردن بخشی از فوتبال است، اما باید نتیجه گرفتن در اولویت باشد. تیم ما از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و مهم این است که برای قهرمانی در پایان فصل تلاش کنیم. در فوتبال هیچ چیزی به اندازه نتیجه اهمیت ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست و ما هم مثل دیگر مدعیان شانس داریم. امتیازها نزدیک به هم است و ما باید یاد بگیریم که با یک برد سیر نشویم.


دیدگاه‌ها