کد خبر : 1305981 | 02 اسفند 1394 ساعت 15:00 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

اخباری: می‌خواهیم جشن آسیایی برپا کنیم

دروازه‌بان تراکتورسازی می‌گوید تیمش می‌تواند براحتی از سد الجزیره در نخستین گام آسیایی‌اش عبور کند.

اخباری: می‌خواهیم جشن آسیایی برپا کنیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان اصفهان به سایت باشگاه تراکتورسازی گفت: با اینکه بردمان بسیار دشوار و در دقایق پایانی به دست آمد اما واقعاً شیرین بود و روحیه‌مان را دگرگون کرد. سپاهان واقعاً تیم بزرگ و سرسختی است که بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار داشت ولی ما کار بزرگی انجام دادیم و درواقع غیرتمان را ثابت کردیم. با این پیروزی توانستیم شرایط‌مان در لیگ برتر را نیز دچار تغییراتی کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی در مورد بازی مقابل الجزیره امارات و شروع لیگ قهرمانان آسیا افزود: برای من افتخار بزرگی است که می‌توانم همراه تیم مهمی به نام تراکتورسازی و درحالی‌که هواداران بسیار زیادی ما را حمایت می‌کنند، در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروم. ما بازی با سپاهان را با برد پشت سر گذاشته‌ایم و حالا زمان آن رسیده تا با کسب پیروزی مقابل الجزیره امارات، یک جشن آسیایی هم برپا کنیم. من فکر می‌کنم بتوانیم این حریف را در گام اول شکست دهیم به‌شرط آن‌که هواداران نیز به ما کمک کنند چون بدون آن‌ها، کاری از دستمان برنمی‌آید.

این دروازه‌بان ملی‌پوش در پایان اضافه کرد: حضور پرشور طرفداران تراکتورسازی باعث شده تا همه بازیکنان داخل تیم به آینده امیدوار باشند. ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم چون تیم بسیار خوبی داریم و هواداران هم هرگز ما را تنها نمی‌گذارند. ان‌شاءالله تمرکز بازیکنان در دیدار آسیایی بالا باشد و با یک اتحاد بزرگ به میدان برویم تا برای اولین بار بتوانیم از گروهمان صعود کرده و یک افتخار دیگر برای تراکتورسازی به دست بیاوریم.


دیدگاه‌ها