کد خبر : 1306005 | 02 اسفند 1394 ساعت 15:03 | 58.6K بازدید | 1 دیدگاه

40 روز زودتر دروغ 13 گفته‌اند

درخشان: فتح‌الله‌زاده من را سرمربی تیم ملی کند!

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال که به تازگی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است، باز هم از بازی 8 تای مورد ادعایش حرف زده وعنوان کرده درخشان در جریان است.

درخشان: فتح‌الله‌زاده من را سرمربی تیم ملی کند!
به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در توضیح حرف مدیر عمل سابق استقلال گفت ایشان خواب دیدهامیدوارم تعبیر خوابشان این باشد که رئیس فدراسیون می‌شوندو من را سرمربی تیم ملی می‌کنند!
درخشان از شوخی که عبور می‌کندمی‌گوید،احتمالاً نام من را اشتباه گفته‌اندو کسی دیگری در این باره با آقای فتح الله زاده حرف زده است.

درخشان ادامه می‌دهد؛ شاید هم آقای فتح الله زاده چیزی مثل دروغ 13 به زبان آورده است.
اما به پرسپولیس می‌رسیمو درخشان بعد از توضیحاتی که درباره مصاحبه کریم باقری به او می‌دهیممی‌گوید؛ بله آقای باقری گفته با از دست دادن این امتیازات قهرمانی سخت می‌شود اما اگر من این حرف  را زده بودم سینه دیوار می‌گذاشتندو تیربارانممی‌کردند!

درخشان ادامه می‌دهد: بله من پارسال مربی تیم بودم اما من مثل افرادی که وقتی نیستند دشمن می‌شوند نیستم و من هم تیمم را دوست دارم حتی اگر موفقیت این تیم با جانشین من به دست بیاید، او ادامه می‌دهد: پرسپولیس در چند هفته اخیر بازی‌هایش حساس شده است و خوب نیست اینطور با مساوی‌ها جلو برود، تیمالان4 مساوی از 6 بازی دور برگشت آورده است و انشاء ا... در بازی‌های آینده موفق باشد!

دیدگاه‌ها