کد خبر : 1306423 | 04 اسفند 1394 ساعت 09:51 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاشانی: برای اعتصاب‌کنندگان متأسفم

بازیکنان پرسپولیس بدانند چه پیراهنی را به تن دارند

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.

بازیکنان پرسپولیس بدانند چه پیراهنی را به تن دارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ جعفر کاشانی در خصوص تمرین نکردن روز گذشته بازیکنان پرسپولیس و اینکه با اعتصاب کردن به باشگاه پرسپولیس رفتند، گفت:‌ به نظر من بازیکنان نباید این کار را می‌کردند. پرسپولیس جایگاه رفیعی در جامعه دارد و هر کسی که پیراهن این تیم را می‌پوشد با توجه به سوابق درخشان اجتماعی این باشگاه در جامعه یک شبه ره صد ساله را طی می‌کند و قطعا شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که هر بازیکنی نمی‌تواند به این باشگاه بیاید.

وی ادامه داد: اگر ما در همه موارد حرفه‌ای باشیم این اتفاق‌ها نمی‌افتد البته من نام اتفاقات دیروز را سوءتفاهم می‌گذارم که از نظر من قابل رفع شدن است. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را به تن کردند و امیدوارم مدیریت منسجم باشگاه به طوری شکل بگیرد که دیگر چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه این باشگاه تلاش‌های زیادی می‌کند تا شرایط پرسپولیس خوب باشد، افزود: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. تنها همین حرف را می‌توانم بگویم. من همیشه سربسته حرف می‌زنم و کسانی که باید منظور من را بفهمند متوجه آن می‌شوند.

کاشانی در پایان تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس باید آرزو داشته باشند که پیراهن این تیم را بر تن کنند اما به نظرم اتفاقات دیروز می‌تواند تجربه‌ای برای باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها