کد خبر : 1306467 | 04 اسفند 1394 ساعت 11:52 | 188.7K بازدید | 1 دیدگاه

برخورد با طارمی، عدم مذاکره با تیم های دیگر و ...

صحبت‌های برانکو در مورد اتفاقات پرسپولیس

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان تمرین تیمش با حضور در جمع اصحاب رسانه به گفتگو درباره شرایط اخیر این و توضیح درباره شایعات پرداخت.

صحبت‌های برانکو در مورد اتفاقات پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، سفر برانکو ایوانکوویچ به امارات و شایعات در مورد مذاکرات او در این کشور، اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، درگیری لفظی بازیکنان جوان و در نهایت اتفاقاتی که طی 24 ساعت گذشته از این باشگاه به گوش می رسیده باعث شد تا او در پایان تمرین تیمش پاسخگوی خبرنگاران باشد.

برانکو در مورد اعتصاب بازیکنانش در تمرین روز گذشته گفت: سوء تفاهمی به وجود آمد که به آنها گفتم که به باشگاه بروند تا رفع شود. امشب قرار است با مسئولان باشگاه صحبت کنم. امیدوارم که برطرف شده باشد. به بازیکنان گفتم که باید با آرامش به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: ما نخواستیم ریسک کنیم و بازیکنان با آن حالت ناراحتی شاید دچار مصدومیت می‌شدند به همین دلیل گفتیم مشکل‌ خود را حل کنند و با آرامش در تمرینات حاضر شوند.

برانکو در مورد دلیل خروجش از در دیگر درفشی فر در روز گذشته با توجه به اتفاقات این تیم اینگونه پاسخ داد: من بارها از سمت دیگر ورزشگاه درفشی‌فر بیرون رفتم و دیروز هم این اتفاق افتاد.

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد مهدی طارمی و ادعای روز گذشته اش مبنی بر بزرگتر پرسپولیس بودن نیز اینطور واکنش نشان داد: من اجازه نمی‌دهم و کار او را هم تائید نمی‌کنم. به هر حال شما خبرنگاران همکاران ما هستید و از خودمان هم انتظاراتی داریم که باید رفتار مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشیم. البته این را در نظر بگیرید که شاید او عصبی بوده و به خاطر برخی مسائل چنین رفتاری داشته است.

وی ادامه داد: طارمی ساعت 9 امروز با طاهری سرپرست باشگاه جلسه داشت و امشب هم من با او ملاقاتی خواهم داشت و اگر قرار باشد تصمیم بگیریم پس از آن اتفاق می‌افتد.

برانکو در مورد لغو دیدار تدارکاتی با پارسه نیز اینطور توضیح داد: همان طور که گفتم به علت اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت این بازی را لغو کردیم. به طور قطع این موارد خوب نیست اما همه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس که در پایان این فصل قراردادش با این تیم خاتمه می یابد در مورد شایعات مذاکره اش با تیم های دیگر گفت: سفرم به امارات به این دلیل بود که با بانکی که با آن کار می‌کردم جلسه داشتم و یک روز و نیم هم آنجا بودم. هیچ مذاکره و صحبتی نداشتم و فقط تمرکزم روی پرسپولیس است تا وظیفه‌ام را به طور احسن انجام دهم.

وی ادامه داد: همه ما با دل و قلب خود کار می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که تیم موفق باشد اما به هر حال نمی‌توانیم هم اکنون تصمیم بگیریم زیرا هنوز زمان آن نرسیده است. کار ما بسیار زیاد است و مهمترین آن این است که هم اکنون بازی‌ها را برگزار کنیم. بعدا باید در مورد این مسائل و اینکه چه بازیکنانی در تیم می‌مانند. درگیری من و طاهری زیاد است و هم اکنون فرصت این موضوع نیست.

برانکو در مورد اردوی عمان نیز گفت: امیدواریم بعد از بازی با صبا به این اردو برویم تا تمرینات خود را در آنجا برگزار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش پیغامی نیز برای هواداران تیمش داشت و گفت: هواداران بزرگترین موفقیت ما هستند. آنها بالاترین انرژی را به ما می‌دهند و از این بابت هم از آنها تشکر می‌کنم.به خاطر بازی گذشته از هواداران عذرخواهی می‌کنم. من وقتی نمی‌توانم آنها را شاد کنم، غمگین می‌شوم. اما انتظار داریم تا آنها تا پایان با ما همراهی کنند تا بتوانیم به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها