کد خبر : 1306473 | 04 اسفند 1394 ساعت 13:11 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

الهام فرهمند: از فردوسی‌پور ممنونم

نکته جالب برنامه نود حضور یک گزینه از لیگ برتر بانوان در لیست بهترین گل های ماه فوتبال ایران بود .

الهام فرهمند: از فردوسی‌پور ممنونم
به گزارش "ورزش سه"، سوال نظرسنجی برنامه این هفته نود به انتخاب بهترین گل دو ماه اخیر ایران اختصاص داشت که بینندگان باید از میان گل های میلاد پاک پرور بازیکن استقلال اهواز، مسعود شجاعی بازیکن الغرافه، سجاد شهباز زاده بازیکن استقلال، الهام فرهمند بازیکن تیم بانوان آینده سازان میهن، احمد نوراللهی بازیکن پرسپولیس و علیرضا وفایی بازیکن تیم ملی فوتسال، یکی را به عنوان برترین گل برتر دو ماه اخیر انتخاب می کردند که در نهایت احمد نوراللهی با 41.3 درصد آرا به عنوان زننده برترین گل دو ماه اخیر انتخاب شد.

نکته جالب اما حضور یک گزینه از لیگ برتر بانوان در این لیست بود که مربوط به گل زیبای الهام فرهمند بازیکن تیم آینده سازان میهن در یکی از مسابقات لیگ برتر بانوان بود.

الهام فرهمند در گفت‌وگو با ایلنا راجع به این اتفاق و انتخاب گلش به عنوان سومین گل دو ماه اخیر از سوی مخاطبین برنامه 90 گفت: من از شب قبل در جریان بودم که قرار است این گل در برنامه 90 پخش شود، چون فیلمش را برای مربی تیم ما فرستاده بودند، اما واقعاً فکر نمی‌کردم که گل من را در لیست نامزدهای بهترین گل دو ماه اخیر و در کنار گل‌های آقایان قرار داده باشند و وقتی نظرسنجی را دیدم شدیداً سورپرایز شدم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه آیتم پخش شد، دوستان و نزدیکان برای تبریک گفتن به من زنگ زدند و حتی بازیکنان تیم‌های دیگر هم با من تماس گرفتند. واقعاً از اینکه گل من جزو این لیست و نظر سنجی بود خوشحال هستم، اما بیشتر از این برای فوتبال بانوان خوشحالم که با این اتفاق در کانون توجهات قرار گرفت. از آقای فردوسی‌پور به خاطر این کار واقعاً ممنونم و امیدوارم این حرکت شروعی باشد برای توجه بیشتر به فوتبال بانوان.

در نظرسنجی شب گذشته برنامه 90، گل الهام فرهمند بعد از گل‌های احمد نوراللهی و سجاد شهباززاده دو بازیکن تیم پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار گرفت. فرهمند در همین رابطه عنوان کرد: طبیعی بود که بحث آبی و قرمز در این نظرسنجی هم وجود داشته باشد و مشخص بود این دو گل به دلیل هواداران زیاد دو تیم پرسپولیس و استقلال بیشتر رای می‌آورند. اما به نظرم امکانات کم در فوتبال بانوان و کیفیت پایین فیلمی که مربوط به صحنه گل من بود هم مزید بر علت شده بود. چون به خوبی صحنه گلی که زدم مشخص نبود.

وی در ادامه راجع به احتمال رای دادن بانوان به گزینه شماره 4 که مربوط به گل او بود نیز گفت: دیشب وقتی که گل من را پخش کردند با خودم گفتم خدا کند خانم‌ها به خاطر حضور این گزینه از فوتبال بانوان در لیستی که آقایان حضور دارند به این گل رای بدهند و امیدوارم قسمت زیادی از آرای شب گذشته هم مربوط به خانم‌ها بوده باشد.

دیدگاه‌ها