کد خبر : 1306493 | 04 اسفند 1394 ساعت 14:05 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

به استقلالی‌ها تبریک می گویم

پیمنتا: امیدوارم داورها یشتر دقت کنند

هافبک برزیلی گسترش فولاد اعتقاد دارد شانس اینکه استقلال را شکست دهند و یا اینکه از آنها مساوی بگیرند داشتند اما متاسفانه آن را از دست دادند.

پیمنتا: امیدوارم داورها یشتر دقت کنند
لئوناردو پیمنا در مورد دیدار با استقلال و شکست مقابل آنها به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما شانس داشتیم استقلال را ببریم و یکی از این شانس‌ها آن صحنه پنالتی بود که از دست رفت حتی گرفتن یک امتیاز از استقلال در آزادی خیلی مهم بود. زیرا استقلال واقعا تیم خوبی است و خوب فوتبال بازی می‌کند و بازی کردن مقابل آنها راحت‌تر است. اما ما پنالتی‌مان را از دست دادیم و استقلال در عوض دو گل به ثمر رساند. برای آنها کلا تاکتیک و مسابقه عوض شد. به استقلالی‌ها بابت کسب پیروزی در این بازی تبریک می‌گویم. جدا از باخت واقعا بازی خوبی انجام شد امیدوارم گسترش فولاد در بازی‌های بعدی به پیروزی برسد.

او در مورد قضاوت داوری ادامه داد: داوری در این مسابقات پر از اشتباه بود. فکر می کنم که کل تیم دچار تزلزل بودیم. اما زمانی که تصمیم‌های داور تاثیر زیادی روی بازی دارد، در آن زمان اشتباهات بازیکن‌ها بیشتر به چشم می آید. مسلما  اشتباهات داور خیلی به ضرر ما تمام شد  و تصمیماتی گرفت که می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند. امیدوارم که داورها در بازی‌های بعدی دقت بیشتری داشته باشند و بازی را خوب اداره کنند. به هر حال برای داوران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که تا آخر فصل عملکرد خوبی داشته باشند.

پیمنتا در پایان درباره بازی مقابل استقلال اهواز در هفته بیست‌ودوم از رقابت‌های لیگ‌برتر افزود: ما باید ببریم چون بازی قبلی باخته‌ایم و این بازی در خانه‌مان برگزار می‌شود. مطمئنا بازی خوبی را ارائه می‌دهیم و برای به دست آوردن امتیاز می‌جنگیم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم  و تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. همچنین ما طرفدارامان را پشت خودمان می‌بینیم و مطمئنا با پشتیبانی آنها بازی را خواهیم برد.

دیدگاه‌ها