کد خبر : 1306670 | 05 اسفند 1394 ساعت 10:43 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال انصراف سپاهان از لیگ قهرمانان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر AFC رأی به بازی برابر تیم‌های عربستانی در کشور ثالث دهد یکی از گزینه‌های ما بیرون رفتن از مسابقات است.

احتمال انصراف سپاهان از لیگ قهرمانان
به گزارش خبرگزاری "ورزش سه"، رسول خوروش پس از دیدار سپاهان و النصر امارات که با برتری 2 بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت در خصوص این دیدار بیان داشت: هفته‌ها بود خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم اما برابر النصر توانستیم علی رغم استرسی که بازیکنان داشتند پیروز شویم و بازی خوب‌مان با نتیجه هم همراه باشد.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان در اواخر بازی حریف را دست کم گرفته بودند خاطرنشان کرد: البته همه بازیکنان در زمین تلاش خود را انجام می‌دهند و اینطور نیست که بازیکنی قصد گلزنی نداشته باشد.

سرپرست سپاهان افزود: قبول ندارم که بازیکنان سپاهان حریف را دست کم گرفته بودند، آنها در پایان کار بازی روانی به نمایش گذاشتند و طبیعت فوتبال است که برخی موقعیت‌ها از دست برود.

خوروش در پاسخ به سوالی در مورد تصمیم سپاهان در صورت رأی AFC مبنی بر بازی برابر تیم‌های عربستانی در کشور ثالث تصریح کرد: امکان چنین چیزی وجود ندارد اما اگر بر AFC فشار آوردند تا بازی‌ها در کشور ثالث برگزار شود و رأی AFC این چنین باشد یکی از گزینه‌های سپاهان بیرون رفتن از مسابقات آسیایی است.

دیدگاه‌ها