کد خبر : 1306739 | 05 اسفند 1394 ساعت 14:33 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه به من اولتیماتومی نداد

استیماچ: دوست دارم با فرکی قهوه بخورم

متاسفانه این شانس را نداشتم که آقای فرکی را از نزدیک ببینم اما امیدوارم در آینده ای نزدیک این شانس برای من بوجود بیاید که با او قهوه بخورم و گپ بزنم.

استیماچ: دوست دارم با فرکی قهوه بخورم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ پس از برد مقابل النصر حالا با خیالی آسوده می تواند به فکر آماده سازی تیمش برای بازی برگشت در امارات باشد. این مربی کروات در گفت و گو با " ورزش سه " درباره بازی مقابل النصر اینگونه صحبت می کند:« بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. من به بازیکنانم اطمینان داشتم و می دانستم که می توانند کارهای بزرگ انجام بدهند. حتی می توانیم از این هم بهتر باشیم. این تمام توانایی سپاهان نیست. در آینده بیشتر تلاش می کنیم تا سپاهان نمایش بهتری ارائه کند.»

منتقدان معتقدند النصر ضعیفتر از حد تصور ظاهر شد و سپاهان به این دلیل توانست این تیم را شکست بدهد. استیماچ در پاسخ می گوید:« منتقدان من همیشه نبال یک دلیل می گردند تا چیزی بگویند اما من توجهی نمی کنم که آنها چه فکری می کنند. من از همه انتقادهای مثبت استقبال می کنم و همیشه سعی ام این است که از بهترین هایشان استفاده کنم اما انتقادهای بی دلیل و غیر منطقی را رد می کنم و آنها را نادیده می گیرم.»

آیا قبل از بازی با النصر، هیات مدیره سپاهان به استیماچ اولتیماتوم داده بود؟  این مربی کروات اینگونه پاسخ می دهد:« اولتیماتوم؟ نه. هیات مدیره سپاهان از من حمایت کرد و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم . آنها به من اولتیماتومی ندادند و من هم امیدوارم بتوانم کارهای بزرگی در این تیم انجام بدهم. تا آخر می جنگم و ایمان دارم که می توانم همراه با بازیکنان ، هواداران سپاهان را شاد کنم.»
حسین فرکی در مصاحبه ای به حمایت از استیماچ پرداخت و تاکید کرد که اخراج او به صلاح نیست.

 استیماچ در پاسخ به حمایت فرکی می گوید:« متاسفانه این شانس را نداشتم که آقای فرکی را از نزدیک ببینم اما امیدوارم در آینده ای نزدیک این شانس برای من بوجود بیاید که با او قهوه بخورم و گپ بزنم.من به خاطر کلمه های مثبتی که فرکی درباره من و تیمم به زبان آورده از او قدردانی می کنم و آرزوی بهترین ها را برای او دارم.»

دیدگاه‌ها