کد خبر : 1306745 | 05 اسفند 1394 ساعت 15:07 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی‌فر: باجان و دل بازی می‌کنیم

دفاع چپ جوان سپاهان اصفهان می‌گوید بعد از مدت‌ها توانستند با پیروزی النصر دل طرفدارانشان را شاد کنند.

قائدی‌فر: باجان و دل بازی می‌کنیم
سعید قائدی‌فر در مورد پیروزی سپاهان مقابل النصر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود تیممان خوب کارکرد، چند هفته بود نتیجه نگرفته بودیم. توانستیم یک بازی حساب‌شده انجام دهیم خدا را شکر که بردیم و همه مردم و هوادارانمان را که مثل همیشه تنهایمان نگذاشتند خوشحال کردیم.

وقتی از این بازیکن سؤال شد چرا نمی‌توانند در لیگ نتیجه بگیرند پاسخ داد: در چند هفته اخیر بدشانسی آوردیم. وگرنه خوب فوتبال بازی می‌کردیم فقط موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد اما خدا را شکر در بازی دیروز شرایطمان خوب بود چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم. به‌هرحال سپاهان در آسیا شناخته‌شده است و خوشبختانه توانستیم ببریم و ثابت کنیم چه تیمی هستیم.

وی در مورد دیدار بازگشت با النصر که در امارات برگزار می‌شود نظرش را  این‌گونه بیان کرد: ما النصر را آنالیز کرده‌ایم می‌دانیم در زمین خودشان خیلی خوب بازی می‌کنند اما قطعاً باید بازی را ببریم و 3 امتیاز را بگیریم.
قائدی‌فر در پایان در مورد اعتقاد استیماچ به جوان‌های تیم که خودش یکی از آنهاست افزود: چندین سال است که مدیریت باشگاه روی مسئله جوان‌گرایی نظر دارد، در زمان آقای کرانچار و فرکی فیکس بودم الان هم بازی می‌کنم. تمام جوان‌های تیم با جان و دل کار می‌کنند.

دیدگاه‌ها