کد خبر : 1306749 | 05 اسفند 1394 ساعت 15:20 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نژادمهدی: می‌خواهیم در سه جام بدرخشیم

دفاع وسط سبزپوشان اصفهان می‌گوید پیروزی در برابر لخویا قطر باعث شد عدم نتیجه‌گیری در لیگ در بازی‌های اخیر به نوعی جبران شود.

نژادمهدی: می‌خواهیم در سه جام بدرخشیم
محمد نژاد مهدی در مورد پیروزی مقابل لخویا به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی بود و اولین بازی از دور گروهی مسابقات با توجه به آنالیز خوبی که انجام داده بودیم. توانستیم شیوه خوبی را در بازی ارائه بدهیم و بتوانیم ببریم.

او در مورد اینکه دیگر نماینده ایران و تیمهمشهری‌شان یعنی سپاهان نیز موفق به پیروزی شد ادامه داد: چندهفته‌ای بود که سپاهان و ذوب‌آهن نتایج لازم را کسب نکرده بودند. خدا را شکر توانستیم ببریم ان‌شاءاللهدربازی‌های بعدی نیز نتایج خوبی بگیریم.

وقتی از این بازیکن سؤال شد چرا در لیگ برتر نتیجه نمی‌گیرند اما در آسیا برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد پاسخ داد: به این دلیل که بازی‌های لیگ رفته‌رفته فشرده می‌شود تیم‌ها نسبت به نقاط ضعف و قوت یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن می‌تواند در آسیا از گروهش صعود کند یا خیر این‌گونه توضیح می‌دهد: یکی از هدف‌های ما صعود از این گروه است. تمام هم و غمکادر فنی و بازیکنان این است که در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم تا جوان‌های ذوب‌آهن بتوانند به تیم‌های اروپایی راه پیدا کنند.

نژاد مهدی در پایان در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن همانند نفت‌تهران که پارسال خستگی ناشی از بازی‌های آسیایی موجب شد در لیگ نتوانند به قهرمانی برسند این اتفاق برای ذوب‌آهن هم می‌افتد یا خیر و چه‌کاری برای جلوگیری آن باید بکنند افزود: بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای هستند و کادر فنی ما طوری ریکاوری و تمرینات را تدارک می‌بینند تا ان‌شاءالله مشکلی که برای نفت‌تهران پیش آمد برای ما اتفاق نیفتد و ما بتوانیم  در سه  جام بدرخشیم.

دیدگاه‌ها