کد خبر : 1306961 | 06 اسفند 1394 ساعت 21:02 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ اس

کارلوس: رئال در مورد نیمار سهل انگاری کرد

روبرتو کارلوس، اسطوره برزیلی رئال مادرید که در حال حاضر در تیم های پایه ای این باشگاه مشغول فعالیت است، از اینکه تیم محبوبش نتوانست سال 2013 نیمار را جذب کند، همچنان متاسف است.

کارلوس: رئال در مورد نیمار سهل انگاری کرد
به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 نیمار در حالیکه پیشنهاد رئال مادرید را نیز در جیب داشت ترجیح داد به بارسلونا بپیوندد و حالا در سومین سال حضورش در بارسا، به یکی از سه بازیکن برتر دنیا بدل شده است؛ مساله ای که افسوس رئالی ها را به دنبال داشته است. بسیاری معتقدند که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، اصرار لازم برای انتقال نیمار را به خرج نداد.

روبرتو کارلوس در همین رابطه گفت:" رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است که همواره در صدد جذب بازیکنان بزرگ است ولی معتقدم ما زمانیکه باید برای جذب نیمار تلاش می کردیم، این کار را به درستی انجام نداده و سهل انگاری کردیم. در هر صورت با نیمار یا بدون نیمار، رئال همچنان در فتح جام ها مدعی اول باقی خواهد ماند."

رئال در حال حاضر 9 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد و کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی قائل است. کارلوس در همین رابطه گفت:" رئال تیمی است که محکوم به پیروزی در هر مسابقه و قهرمانی در هر رقابتی است. من همچنان به قهرمانی در لالیگا و جبران فاصله امتیازی با بارسلونا امیدوارم."

مقایسه با مارسلو:" او تفاوت اندکی با من دارد ولی هیچوقت از مقایسه کردن خوشم نمی آید. معتقدم مارسلو سال ها در رئال تاریخ سازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها