کد خبر : 1307103 | 07 اسفند 1394 ساعت 18:10 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

شانس حضور نیمار در المپیک بیشتر از کوپا آمریکا

در بارسلونا از همین حالا نگران وضعیت حضور نیمار در کوپا آمریکا و بازی های المپیک 2016 ریو هستند.

شانس حضور نیمار در المپیک بیشتر از کوپا آمریکا
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال برزیل به فاصله کمتر از سه ماه باید در دو رویداد مهم حضور یابد. اولی کوپا آمریکا در ایالات متحده است که به مناسبت یکصدمین سالگرد این تورنمنت برگزار خواهد شد و دومی بازی های المپیک 2016 ریو که در هر دو رقابت نیاز به نیمار حیاتی جلوه می کند.

بهترین بازیکن فوتبال برزیل خود علاقمند به حضور در هر دو چالش است اما فشردگی و فاصله اندکی این دو رقابت باعث خواهد شد که او از میان این دو رویداد، یکی را انتخاب کند در غیر این صورت ستاره بارسا فرصت استراحت پس از بازی های باشگاهی را نخواهد داشت.

بارسا در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان که کاملا نیز محتمل است، باید 28 می در میلان به مصاف حریف خود برود و تنها یک هفته بعد نیمار بدون استراحت باید به اردوی تیم ملی کشورش برای حضوردر کوپا آمریکا برود. مرداد ماه نیز بازی های المپیک شروع خواهد شد و نیمار پس از اتمام کوپا آمریکا باید بلافاصله در اردوی تیم ملی المپیک برزیل حضور یابد.

دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل هفته گذشته در مصاحبه ای گفت که در مورد نیمار هنوز تصمیم نگرفته و باید با خود او و لوئیس انریکه(سرمربی بارسلونا) بصورت ویژه گفتگویی داشته باشد. موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مربوط در مورد این مساله عنوان کرد که در حال حاضر شانس نیمار برای حضور در المپیک بیشتر از کوپا آمریکاست و در بارسلونا علاقمند هستند که نیمار از حضور در کوپا انصراف دهد تا حداقل بتواند تعطیلات تابستانی مفیدی را پشت سر بگذارد و برای فصل آینده دچار افت فیزیکی نشود. حال باید دید نیمار در نهایت چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها