کد خبر : 1307321 | 08 اسفند 1394 ساعت 18:21 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

امره جان:

امره جان: در فینال ها باید پیروز شد

هافبک لیورپول امیدوار است تیمش بتواند با غلبه بر منچسترسیتی عنوان قهرمانی جام اتحادیه انگلیس را تصاحب کند.

امره جان: در فینال ها باید پیروز شد
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای کسب اولین جام خود زیر نظر سرمربی جدیدش، یکشنبه در دیداری حساس در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی در ورزشگاه خاطره انگیز ومبلی خواهد رفت. امره جان، هافبک لیورپول، در آستانه این دیدار حساس پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

جان در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" من مربی داشتم که می گفت شکست در دور اول رقابت ها بهتر از شکست در فینال است. من نیز چنین اعتقادی دارم و همچون او فکر می کنم. شما هر روز و در هر جلسه تمرینی به سختی کار می کنید تا در نهایت بتوانید به عناوین و جام های قهرمانی دست پیدا کنید. ما نمی خواهیم که در فینال شکست بخوریم و از رسیدن به جام قهرمانی آن هم در یک قدمی، منع شویم. بهترین حس دنیا بردن جام قهرمانی است. من این حس را در بایرن مونیخ تجربه کرده ام و اکنون می خواهم تا بیشتر به این حس برسم.این اولین فینال من در انگلیس محسوب می شود و می خواهم تا حد امکان از آن لذت ببرم و در نهایت نیز آن را برنده شوم. در فینال ها باید پیروز شد."

هافبک لیورپول در ادامه از تفاوت های دیدار فردا مقابل منچسترسیتی نسبت به دیداری که لیورپول توانست از سری رقابت های لیگ برتر مقابل این تیم به پیروزی برسد، صحبت کرد:" شاید در آن روز آن ها در بهترین شرایط خود قرار نداشتند و ما توانستیم از فرصت استفاده کنیم. اما دیدار فینال متفاوت است. آن ها قطعا بهترین نمایش خود را خواهند داشت و ما نمی توانیم دیدار لیگ را با دیدار فینال جام اتحادیه مقایسه کنیم."

دیدگاه‌ها