کد خبر : 1307627 | 10 اسفند 1394 ساعت 10:10 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیدصالحی:

تمدید قرارداد کمالوند یک اقدام حرفه‌ای بود

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تأکید کرد که تمدید قرارداد فراز کمالوند یک اقدام حرفه‌ای از سوی مسئولان این باشگاه بوده است.

تمدید قرارداد کمالوند یک اقدام حرفه‌ای بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی در مورد تمدید قرارداد سرمربی گسترش فولاد گفت: این یک کار حرفه‌ای از سوی باشگاه گسترش بود و باید بگویم که کمالوند و مسئولان گسترش هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند. حالا که سرمربی فصل بعد مشخص شده است، طبیعتاً این موضوع می‌تواند در سرنوشت گسترش نقش مثبتی داشته باشد و کادر فنی هم به خوبی برنامه‌هایش را برای آینده می‌داند.


مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه تصریح کرد: کمالوند از لحاظ فنی مربی خوبی است و با بازیکنان هم رفاقت دارد. او مثل برادر بزرگ‌تر ماست و از کار کردن با این مربی لذت می‌بریم.


وی در پاسخ به این سؤال که امسال کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی من این است که قهرمان در هفته آخر مشخص می‌شود. لیگ امسال طوری است که جایگاه هیچ تیمی در جدول ثبات ندارد و بعد از دو هفته ممکن است بسیاری از جایگاه‌ها تغییر کند. من معتقدم لیگ ما تا پایان بازی‌ها با اتفاقات مختلفی همراه خواهد بود و قهرمان در روز آخر مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها