کد خبر : 1307795 | 10 اسفند 1394 ساعت 17:38 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی‌پانیونیوس:خوشحالم با این جوانان کار می‌کنم

پانیونیوس شب گذشته بعد از 13 بازی شکست خورد تا نتواند رکورد 30 سال گذشته اش را که با 13 بازی شکست ناپذیری عملکرد درخشانی داشتند عبور کنند.

مربی‌پانیونیوس:خوشحالم با این جوانان کار می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، سایت نوا اسپرت در پایان دیدار دو تیم پانیونیوس و لوادیاکو که با شکست هم تیمی های کریم انصاریفرد همراه بود در نقدی به شرایط پانیونیوس پرداخت.

گل اول و در ادامه اخراج... این دو اتفاق شوک بزرگی برای یک پایان بودند که خیلی خوب توسط شاگردان مارینوس آغاز شده بود. آنها خود را مهیای یک جشن بزرگ برای گذر از رکورد 30 ساله خود عبور کنند و لوادیاکو مانع آن شد. با وجود دریافت گل و اخراج کریم انصاریفرد در دقیقه 13 اما شاگردان مارینوس ناامید نبودند و مشتاقانه به دنبال گل برتری بودند اما همه چیز با دریافت گل دوم برای آنها تمام شد.

مارینوس اوزونودیس در پایان این دیدار با تحسین از تلاش بازیکنانش در طول 90 دقیقه گفت: تلاش بازیکنانم در طول بازی علیرغم تفاوت در نفرات درون زمین برایم قابل تحسین است و من از تک تک آنها تشکر می کنم و خوشحالم با این جوانان کار می کنم. بعد از تلاش بازیکنانم باید از هواداران هم تشکر ویژه ای کنم که علیرغم شکست مان تا پایان 90 دقیقه در کنار ما حضور داشتند و حامی ما بودند.

دیدگاه‌ها