کد خبر : 1308351 | 12 اسفند 1394 ساعت 21:55 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنخل کاپا:

رئال مادرید هیچ روش بازی مشخصی ندارد

مربی سابق باشگاه رئال مادرید به انتقاد از وضعیت این تیم طی سالیان اخیر پرداخت و بیان کرد که این تیم از نداشتن یک فلسفه واحد رنج می برد.

رئال مادرید هیچ روش بازی مشخصی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، آنخل پاکا که سابقه مربی گری  و حضور به عنوان دستیار تیم رئال مادرید را در اواسط دهه 90 در کارنامه دارد، به انتقاد از شرایط این تیم پرداخت. پاکا معتقد است که رئال مادرید یک روش و ایده مشخصی از خود نشان نمی دهد.

دستیار سابق خورخه والدانو در رئال مادرید گفت:" مادرید بدون روش مشخصی بازی می کند و در واقع آن ها هیچ سبکی از خود نشان نمی دهند. این تیم از نداشتن یک طرح و پروژه رنج می برد و این مساله مربوط به این فصل نیز نمی شود بلکه طی سالیان اخیر همواره وجود داشته است. آن ها مدام مربیان را تعویض می کنند و در عین حال روش های بازی تیمشان را نیز عوض می کنند. مسئولان این تیم مربی را جانشین مربی قبلی می کنند که کاملا ایده و روش هایش متفاوت است."

پاکا در ادامه تاکید کرد که بارسلونا الگویی مشخص برای رئال ماردید است:" بارسلونا سال هاست با یک فلسفه و روش مشخص بازی می کند و این فلسفه تنها در تیم اصلی وجود ندارد بلکه در مجموعه باشگاه دیده می شود. زمانی که اینیستا، ژاوی، بوسکتس و لیونل مسی از راه رسیدند، آن ها به خوبی می دانستند که باید با چه روشی بازی کنند."

دیدگاه‌ها