کد خبر : 1308367 | 12 اسفند 1394 ساعت 23:23 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست غیرمنتظره بایرن برابر ماینس

بایرن مونیخ در دیداری خانگی مقابل ماینس شکست خورد و فاصله امتیازی این تیم با دورتموند در صدر جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد.

شکست غیرمنتظره بایرن برابر ماینس
به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت، شاگردان پپ گواردیولا در دیدار امشب برابر ماینس به دردسر افتادند و در نهایت دومین شکست فصل شان را تجربه کردند.
در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم بوندسلیگا بایرن مونیخ امشب در آلیانس آرنا در حالی میزبان ماینس رده پنجمی بود که تیم حریف در رسانه‌ها اعلام کرده بود در راستای تلاش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ می‌رود می‌رود تا از مونیخ دست خالی برنگردد.
با توجه به این رویکرد ده دقیقه نخست بازی امشب نه تنها از تاخت و تاز بایرنی‌ها خبری نبود، بلکه این ماینس بود که اولین موقعیت گلزنی را به وجود آورد. ضربه آزاد ارسالی آنها اما در نهایت با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه سیزده حرکت مقتدرانه ریبری فرصتی را برای ویدال مهیا کرد، اما پیش از هرگونه ابتکار عملی از سوی این بازیکن شیلیایی سنگربان ماینس از راه رسید و توپ را مهار کرد. در ادامه تلاش‌های روبن و ریبری در میانه میدان مشهود بود که قصد بازی‌سازی داشتند با این حال موقعیتی جدی روی دروازه حریف ایجاد نشد تا اینکه دقیقه 26 این مانوئل نویر بود که دروازه خود را گشوده دید.
خایرو سامپریو روی ضد حمله‌ای که دوناتی از سمت راست زمین تدارک دید توانست با شوتی سرکش از فاصله هشت متری دروازه باواریایی‌ها را باز کند و ماینس را یک بر صفر پیش بیندازد. بعد از این گل مالکیت توپ و میدان بار دیگر به دست بایرن افتاد اما حرکت‌های کومان و رافینیا زهردار نبود و تلاش‌های روبن هم به نتیجه نرسید تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.
در نیمه دوم بایرنی‌ها با عزم راسخ برای جبران گل خورده وارد زمین شدند که این مسئله و محکم بازی کردن آنها موجب شد دقیقه 50 رافینیا در پی خطا روی زننده تک گل بازی یعنی خایرو سامپریو با کارت زرد داور جریمه شود. یک دقیقه بعد توماس مولر به جای کینگزلی کومان به زمین آمد. این مهاجم تازه نفس دو دقیقه بعد توپی را برای لواندوفسکی مهیا کرد اما توپ به خوبی روی پای این مهاجم لهستانی جفت و جور نشد. دقیقه 62  بن‌عطیه با سر روی ضربه آزاد ریبری اثر گذشات اما این حرکت هم ثمری نداشت. بالاخره دقیقه 64 آرین روبن روی پای آرتورو ویدال توپ را به تور دروازه ماینس چسباند و نتیجه را مساوی کرد.
بعد از این گل بایرنی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند اما این ماینس بود که در دقیقه 86 به گل دوم رسید. روی پاس بومارت لینگر، آندرس کوردوبا موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه نویر را باز کند. در دقایق پایانی، تلاش باواریایی ها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و ماینس در آلیانس آره نا به پیروزی 2-1 رسید.

دیدگاه‌ها