کد خبر : 1308801 | 14 اسفند 1394 ساعت 21:38 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:توخل یکی از بهترین مربیان دنیاست

پپ گواردیولا با ابراز خوشحالی از مصاف دوباره مقابل دورتموند، به ستایش عملکرد توخل پرداخت.

گواردیولا:توخل یکی از بهترین مربیان دنیاست
به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و چهارم بوندسلیگا بروسیا دورتموند میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.
پپ گواردیولا درمورد این دیدار گفت:" خوشحالیم که برای یکی از بهترین بازی‌های اروپا آماده می‌شویم. من فکر می‌کنم این مسابقه از بسیاری کشورهای دنیا بیننده دارد و امیدوار هستم نه تنها بتوانیم حسابی غوغا کنیم بلکه بازی هر دو تیم تبلیغ خوبی برای فوتبال آلمان باشد."
چهارشنبه شب شکست بایرن در آلیانس آرنا مقابل ماینس موجب شد اختلاف امتیازش با دورتموند در بالای جدول به پنج برسد. این مربی اسپانیایی با اذغان به اینکه حتی بردن دورتموند و بازگشت اختلاف امتیاز به عدد هشت باز هم نمی تواند تضمینی برای قهرمانی تیمش باشد افزود:" با این دورتموندی که من می‌بینم اختلاف هشت امتیازی هم کار ما را در فصل جاری تمام نمی‌کند. این تیم یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و بهترین رقیب بایرن در همه دوره‌های بوندسلیگا بوده و هست. بهترین تیم دوم آلمان!"
پپ درمورد توماس توخل هم گفت:" او یک مربی عالی عالی عالی عالی است! یکی از بهترین‌های جهان." اما درمورد ارتباطش با این مربی خارج از حیطه فوتبال اذعان کرد:" این یک مسئله کاملا خصوصی است."

دیدگاه‌ها