کد خبر : 1308968 | 15 اسفند 1394 ساعت 17:15 | 28.7K بازدید | 1 دیدگاه

نشست خبری مندلیبار

مربی ایبار: شکست بارسا به‌نفع‌ فوتبال خواهدبود

مندلیبار، مربی خوش نام باشگاه ایبار در نشست خبری امروز خود اظهار امیدواری کرد که تیمش بتواند به روند 35 بازی بدون شکست بارسا پایان دهد.

مربی ایبار: شکست بارسا به‌نفع‌ فوتبال خواهدبود
به گزارش "ورزش سه"، مندلیبار زمانیکه سرمربی اوساسونا بود، یک بار طعم شیرین پیروزی بر بارسلونا را چشیده و با مغلوب کردن آبی اناری ها بیگانه نیست. سرمربی ایبار در نشست خبری بازی با بارسلونا گفت:" رمز موفقیت برابر بارسا این است که در بهترین فرم خودتان قرار داشته باشید، در فاز دفاعی توپ از دست ندهید و فضاهای خالی را نیز خوب ببندید و البته اینکه بارسلونا هم در روز اوجش قرار نداشته باشد.
وقتی مربی اوساسونا بودم، در ورزشگاهی که جو فوق العاده ای داشت و بارسا تحت تاثیر قرار گرفته بود توانستیم این تیم را شکست دهیم. چیز خاصی از بازیکنانم نخواسته ام و توصیه های من مثل همیشه بوده است. فکر می کنم اگر بتوانیم بارسا را شکست دهیم، سورپرایز بزرگی خواهد شد؛ اتفاقی به نفع ورزش فوتبال."

غیبت نیمار:" معتقدم این از قبل پیش بینی شده بود. نیمار از عمد کارت گرفت تا در بازی های بزرگ تر مشکلی برای همراهی تیمش نداشته باشد و البته این غیبت به ما کمک خواهد کرد هرچند که مطمئنم جانشین او نیز عملکرد خوبی خواهد داشت."

دیدگاه‌ها