کد خبر : 1309433 | 17 اسفند 1394 ساعت 10:58 | 101.1K بازدید | 48 دیدگاه

کارت زرد بنگر قرمز می‌شود (عکس)

کارشناسان داوری به اتفاق نظر داده اند که خطای محسن بنگر روی محمد ایرانپوریان کارت قرمز داشته و داور با اغماض به کاپیتان پرسپولیس کارت زرد نشان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، البته محسن بنگر با کارت زردی که در بازی با تراکتورسازی گرفت بازی بعدی پرسپولیس که در برابر صبا برگزار می شود، را از دست داد.

با این حال گفته می شود با توجه به خطای شدید محسن بنگر روی بازیکن تراکتورسازی که ممکن بود سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد و چالش هایی که این خطا در بازی ایجاد کرد کمیته انضباطی در نظر دارد این صحنه را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز محرومیت جدیدی را برای مسحن بنگر در نظر بگیرد.

1095638

بر اساس ماده 67 اعتراض به تصمیمات فنی داور ممنوع است اما کمیته انضباطی می تواند تصمیمات داور در خصوص دادن کارت زرد یا قرمز به بازیکنان را تغییر دهد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی این خبر را تایید کرد اما گفت که نتیجه این جلسه هنوز مشخص نیست. هر چند باشگاه تراکتورسازی هم به قضاوت بازی معترض شده است و معتقد است داور باید در آن صحنه به محسن بنگر کارت قرمز می داده است.

چنانچه کارت زرد محسن بنگر قرمز شود او بازی بعدی تیم پرسپولیس را در شرایطی از دست خواهد داد که دو کارت زرد او به قوت خود باقی خواهد ماند. هم چنین این احتمال هم وجود دارد کمیته انضباطی بدون اینکه کارت زرد محسن بنگر را تغییر دهد به دلیل خطای خشن، این بازیکن را محروم کند. در این صورت محرومیت او مازاد بر محرومیت وی به دلیل سه کارته بودن خواهد بود. این هم در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است و پیش تر  اتفاق افتاده بود.

دیدگاه‌ها