کد خبر : 1309465 | 17 اسفند 1394 ساعت 12:37 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

کرمانی مقدم در بیمارستان!

اگر چه بعد از شکست تیم سیاه جامگان در برابر استقلال خوزستان فرهاد کاظمی ناراحت شد و اذعان کرد دیگر در تمرینات تیم حاضر نخواهد شد اما او این روزها حضور مثمرثمری در تمرینات سیاه جامگان دارد و امیدوار است تیمش را در جدول بازی ها نگه دارد.

کرمانی مقدم در بیمارستان!
به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان این هفته میزبان سپاهان است و مدیر عامل این باشگاه نوید داده است که تیمش در این بازی با دو گل پیروز خواهد شد. او هم چنین وعده داد تا پیش از فرا رسیدن سال جدید بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد تا آنها سال نو را به خوبی آغاز کنند.

یکی از اتفاقات تمرینات روزهای اخیر سیاه جامگان مشکلی بود که برای مرتضی کرمانی مقدم پیش آمد که باعث انتقال سریع او به بیمارستان شد. بعد از فوت اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم نفت تهران خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد و مرتضی کرمانی مقدم خیلی زود از بیمارستان مرخص شد. او هم این روزها همانند فرهاد کاظمی حضور پرشوری در تمرینات تیم سیاه جامگان دارد و امیدوار است سیاه جامگان با عبور از سد سپاهان بخت زیادی برای بقاء در جدول بازی ها پیدا کند.

گفته می شود مشکلی که سبب انتقال مرتضی کرمانی مقدم به بیمارستان شد تنگی نفس بوده است. پزشکان برای رفع این مشکل توصیه هایی هم به مرتضی کرمانی مقدم داشته اند.

طبیعتا فشار مربیگری در تیم هایی چون سیاه جامگان که با مشکل مالی مواجه هستند و در نیمه پائین جدول برای ماندن تلاش می کنند زیاد است. از سویی باید گفت در سال های اخیر حاشیه امنیت برای مربیان از بین رفته است که این خود ایجاد استرس می کند. در این بین اگر قرار باشد دستمزدها هم پرداخت نشود فشار روی مربیان بیش از پیش می شود و چنین مشکلاتی را ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها