کد خبر : 1309483 | 17 اسفند 1394 ساعت 13:33 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: اخراجم خاطره تلخی برای هواداران شد

خوان ماتا، هافبک منچستریونایتد معتقد است که اولین کارت قرمزش در منچستریونایتد،‌خاطره بدی در ذهن هواداران تیم ثبت کرده است.

ماتا: اخراجم خاطره تلخی برای هواداران شد
به گزارش "ورزش سه"،‌ روز گذشته در دیدار مقابل وست‌برومویچ آلبیون بود که خوان ماتا ، در دقیقه 26 پس از دریافت دو کارت زرد از زمین مسابق اخراج شد تا تیمش حدود 1 ساعت ده نفره بازی کند و در نهایت نیز شکست خوردند. حال ماتا در وبلاگش،‌از تلخی این اخراج گفت.
او نوشت:" پس از تقریبا 500 بازی به عنوان بازیکن حرفه ای،‌یکشنبه این هفته از زمین اخراج شدم. همانطور که می‌توانید تصور کنید،‌نوشتن این مطالب برایم سخت است. واقعیت این است که این یک شرایط عجیب و پیچیده برای من بود ولی از آن خیلی چیزها یاد گرفتم.می‌دانم در فوتبال هر هفته این اتفاقات رخ می‌دهد ولی مشخصا چیزی که بیشتر اذیت می‌کند،‌این بود که هم‌تیمی‌هایم باید برای مدتی طولانی 10 نفره بازی می‌کردند. به نظرم هر دو کارت زرد سختگیرانه بود.خطاهای خیلی جدی تری دیده ایم که کارتی دریافت نکرده اند و در هر دو صحنه داور می‌توانست کارتی ندهد.
این اخراج،‌برای هوادارانی که برای تماشای بازی سفر کرده بودند خاطره تلخی به وجود آورد،‌همینطور برای آنهایی که از تلویزیون شاهد بازی بودند ولی باید مثل همیشه رو به جلو حرکت کنم و روی بازی بعدی که دربی مقابل لیورپول در لیگ اروپاست تمرکز کنم."

دیدگاه‌ها