کد خبر : 1309608 | 17 اسفند 1394 ساعت 20:55 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی: روز سختی برای استقلال خواهیم ساخت

مدافع هافبک پدیده از انگیزه های تیمش برابر صدرنشین لیگ در بازی هفته آینده‌شان خبر داد.

احمدی: روز سختی برای استقلال خواهیم ساخت
به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی، هافبک دفاعی پدیده مشهد که این هفته تیمش باید به مصاف استقلال در آزادی برود از انگیزه های این تیم برای خودنمایی برابر صدرنشین خبر داد.
او در رابطه با بازی این هفته تیمش برابر ملوان گفت: خوشبختانه پدیده در طول هفته های اخیر روند مثبت و رو به رشدی را دنبال می کند و خوشحالم که توانستیم در کنار بازیکنان دیگر خواسته هواداران را برآورده کنیم.
وی ادامه داد: جدال با ملوان فراتر از سه امتیاز بود و حریف با توجه به موقعیتی که در جدول داشت به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود و این شرایط ما را برای ارائه خواسته های کادرفنی سخت تر می کرد. اما خوشبختانه توانستیم در روزی که همه بچه ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند حریف را ناچار به قبول شکست کنیم و سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آوریم.
احمدی در مورد دیدار این هفته تیمش برابر استقلال گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و مطمئنا در زمین خود به دنبال این است که صدرنشینی اش را تداوم بخشد و اما ما نیز حریفی دست و پا بسته نیستیم و برای رسیدن به امتیاز به آزادی خواهیم آمد و روز سختی برابر استقلال خواهیم ساخت.
وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنانی در ترکیب تیم ما حضور دارند که تجربه بالایی در اینگونه بازی ها دارند و ما حتی در بازی رفت نیز شایسته پیروزی بودیم. مسلما در این دیدار هیچ اشتباهی نخواهیم کرد تا حسرت آن را نخوریم.
هافبک موفق پدیده در مورد نتایج تیمش برابر سرخابی ها گفت: ما در بازی رفت برابر استقلال از نظر فنی شرایط خوبی برای کسب برد داشتیم که با بدشانسی فرصت را از دست دادیم. برابر پرسپولیس نیز در دو بازی رفت و برگشت از حریف پیش بودیم که در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافتیم. به هیچ وجه نمی خواهیم این شرایط برابر استقلال نیز برای ما تکرار شود و امیدوارم به نتیجه مدنظرمان دست یابیم. تمرینات سخت و فشرده ای را در زمان باقی مانده خواهیم داشت و از نظر انگیزه نیز کاملا برای این بازی آماده خواهیم شد تا با دست پر به مشهد برگردیم.

دیدگاه‌ها