کد خبر : 1309975 | 19 اسفند 1394 ساعت 12:59 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در ارتقاء شرایط فنی جودو مفید باشم

رودکی: پیشنهاد خدابخش را پذیرفتم

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: امیدوارم بتوانم با کمک مربیان تیم ملی از لحاظ فنی شرایط نفرات ملی پوش را ارتقا بدهیم تا در المپیک این دو جودوکار به بهترین نحو ممکن مبارزات خود را به نمایش بگذارند.

رودکی: پیشنهاد خدابخش را پذیرفتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد رضا رودکی کاپیتان سابق تیم ملی جودو طی حکمی از سوی رشید خدابخش به سمت مشاور فنی تیم های ملی منصوب گردید.

محمدرضا رودکی ، پس از منصوب شدن به عنوان مشاور فنی سرپرست فدراسیون جودو گفت: رشید خدابخش پس از حضور در فدراسیون تمایل داشت که در بحث مسائل فنی از تجربیاتی که در طول این چند سال کسب کردم استفاده کند. بنده نیز با کمال میل پیشنهاد او را پذیرفتم و امیدوارم که بتوانم به او کمک کنم. بحث مشاور فنی توافق دو طرف بود که حالا با یکسری اختیارات که به من داده قرار شد که مسائل تیم ملی را بررسی کنم و در کنار تیم ملی باشم.

وی در ادامه افزود: در مسابقات گرجستان (گرند اسلم) و مسابقات ازبکستان (قهرمانی آسیا) در کنار تیم هستم تا هر کمکی که از دستم برمی‌آید برای جودو انجام دهم. پس از پایان این رقابت‌ها تصمیم خواهیم گرفت که به چه صورت با فدراسیون همکاری داشته باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه خاطرنشان کرد: بحث بررسی برنامه‌های مربیان تیم ملی، بررسی کیفیت فنی مربیان تیم ملی و اعضای تیم ملی را بر عهده دارم.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: امیدوارم جواد محجوب و سعید ملایی که تاکنون سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرده‌اند بتوانند در دو رویداد پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنند. امیدوارم بتوانم با کمک مربیان تیم ملی از لحاظ فنی شرایط نفرات ملی پوش را ارتقا بدهیم تا در المپیک این دو جودوکار به بهترین نحو ممکن مبارزات خود را به نمایش بگذارند.


دیدگاه‌ها