کد خبر : 1310133 | 19 اسفند 1394 ساعت 23:50 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

بلاتر:خریدمیزبانی‌جام جهانی‌مشکل‌آلمانی‌هاست

رئیس سابق فیفا قویا دریافت رشوه برای اعطای میزبانی جام جهانی به آلمان را رد کرد.

بلاتر:خریدمیزبانی‌جام جهانی‌مشکل‌آلمانی‌هاست
به گزارش "ورزش سه"، سپ بلاتر عقیده ندارد که میزبانی جام جهانی 2006 به آلمان فروخته شده است. او با تاکید بر اینکه اگر هم چنین اتفاقی واقعا رخ داده باشد، مشکل آلمانی‌هاست و فدراسیون فوتبال کشورشان باید خودش آنرا حل کند، در گفتگو با روزنامه سوئیسی "بلیک" اظهار داشت:" جام جهانی فروخته نمی‌شود. اما اعطای میزبانی این تورنمنت می‌تواند متاثر از فشارهای سیاسی که اعمال می‌شود باشد.
علاوه بر آن رسوایی این افسانه که در رسانه‌های آلمان بازتاب یافته مشکل داخلی خودشان است. هرچه باشد فدراسیون فوتبال آلمان  خودش را بزرگترین فدراسیون ورزشی دنیا می‌نامد. به همین دلیل باید از این توانایی برخوردار باشد که خودش این مشکل را حل کند. افراد ماهر در این زمینه را هم در اختیار دارد."
بلاتر که از سال 2008 تا 2015 ریاست فدراسیون جهانی را بر عهده داشت افزود:" اگر چنین مشکلی برای فدراسیون فوتبال سوئیس پیش می‌آمد، مدت‌ها بود که حل شده بود."
او همچنین در واکنش به ملامت‌های وولفگانگ نیرزباخ ،رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال آلمان، که او را متهم به درخواست پرداخت ده میلیون فرانک از فرانتس بکن‌بائر کرده بود، تاکید کرد:" هیچکدام از این ادعاها صحت ندارد. من هیچ معامله غیرقانونی با کسی نکرده‌ام. حتی نمی‌توانم گفتگویی با بکن‌بائر در اینباره را به خاطر بیاورم. این اتهام که باید برای دریافت میزبانی جام جهانی  به فیفا پیش‌پرداخت داده شود، کاملا نامفهوم است."

دیدگاه‌ها