کد خبر : 1310155 | 20 اسفند 1394 ساعت 10:11 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

کی روش می ماند!

زمین شماره 2 کمپ خراب شد

تخریب زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی آغاز شده است و به زودی کار ترمیم چمن این زمین آغاز خواهد شد.

زمین شماره 2 کمپ خراب شد
به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز اخیر ماشین های مکانیکی زمین شماره دو را به طور کامل تخریب کردند تا کار زیر سازی و هم چنین لوله گذاری و در پایان کاشت چمن در این زمین آغاز شود.

این کار با بودجه ای نزدیک به 1 میلیارد و 400 میلیون تومان چند ماهی به طول خواهد انجامید و در پایان زمین شماره 2 تبدیل به دو زمین تمرین با کیفیت برای تیم های ملی خواهد شد. بعد از تمام ترمیم زمین شماره 2 کار تخریب زمین شماره یک انجام خواهد شد و زمین شماره یک هم تبدیل به 2 زمین تمرین خواهد شد و در نهایت تیم های ملی صاحب 4 زمین تمرین با کیفیت خواهند شد.

این مسئله یکی از دغدغه کی روش از زمانی که به تهران آمده و سرمربی تیم ملی شده بوده! به هر صورت علی کفاشیان و در حالی که به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نزدیک می شویم سرانجام وعده خود را عملی کرد.

البته تا زمان ترمیم زمین شماره 2 تیم های ملی به جزء تیم کی روش باید در زمین های بیرون از کمپ تمرین کنند و در زمین شماره یک تنها تیم ملی تمرین خواهد کرد. هر چند بعد از پایان ترمیم زمین شماره 2 زمین شماره یک خراب خواهد شد و بعد از آن هم تیم ملی به زمین شماره 2 خواهد آمد.

با اقداماتی که این روزها در کمپ تیم های ملی در حال انجام است کی روش قطعا دیگر لب به انتقاد از کمپ تیم های ملی باز نخواهد کرد و چه بسا تصمیم خود را تغییر دهد و در ایران ماندنی شود.

دیدگاه‌ها