کد خبر : 1310315 | 20 اسفند 1394 ساعت 20:12 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد کاملا فوتبالی بود اما...

کریم احمدی: از امید ابراهیمی عذر میخواهم

هافبک میانی پدیده در ادامه روند رو به رشد خود در بازی با استقلال نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشت.

کریم احمدی: از امید ابراهیمی عذر میخواهم
به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی که در هفته های اخیر یکی از برترین بازیکنان تیمش بوده در پایان دیدار برابر استقلال تهران گفت: ما برای کسب نتیجه به تهران آمده بودیم و همانطور که وعده داده بودیم تیمی بازنده برابر صدرنشین نخواهیم بود و به این خواسته مان رسیدیم.

وی ادامه داد: استقلال به پشتوانه طرفداران و توقف دیگر مدعیان لیگ به دنبال کسب برد بود و به همین دلیل فشار زیادی روی دروازه ما آورد که توانستیم حملات آنها را خنثی کنیم و دروازه مان را در یکی از بهترین روزهای مان بسته نگه داریم.

احمدی در مورد تقابلش با خط میانی استقلال و درگیری با امید ابراهیمی گفت: به هرحال وقتی به نتیجه دلخواه می رسی نشان می دهد روز خوبی داشته ای و تمام بازیکنان ما و حتی کسانی که فرصت بازی در این دیدار را به دست نیاوردند در نتیجه سهیم هستند. من هم تلاش کردم سهمی در این بازی داشته باشم و خواسته های آقای مهاجری را در زمین پیاده کردم و امیدوارم از عملکردم راضی بوده باشد.

وی ادامه داد: درگیری با امید ابراهیمی چیز خاصی نبود و یک برخورد فوتبالی بود و اگر ایشان از من ناراحت شده اند از او عذرخواهی می کنم. به هرحال هر دو تیم تلاش داشتند تیم شان را به خواسته و هدف شان برسانند و طبیعی بود این اتفاقات نیز رخ دهد و همه چیز در 90 دقیقه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها