کد خبر : 1310539 | 21 اسفند 1394 ساعت 19:09 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت تهامی روی نیمکت

بختیاری‌زاده: مقابل راه‌آهن به هدفمان رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: مقابل راه‌آهن به هدفمان رسیدیم و این دیدار شروع مجددی برای ما در لیگ است که توانستیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم.

بختیاری‌زاده: مقابل راه‌آهن به هدفمان رسیدیم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بیش از هر چیز ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم. آنقدر در این 3 روز التماس کردم که بالاخره دست من را گرفت. یک مربی وقتی نتیجه نگیرد نوک تیز انتقاد رسانه‌ها به سمت اوست اما شما می‌دانید به دلیل فقر امکاناتی که ما از ابتدای فصل داریم چه بلایی سر تیم و بازیکنان ما در آمده است.

وی افزود: اگر امروز پیروز شدیم کار سیاوش بختیاری‌زاده نبود بلکه همه تیم در این پیروزی سهم داشتند. جا دارد از آقایان طالقانی، طرفی و هدایت ممبینی که برای تأمین امکانات به ما کمک کردند تشکر کرده و دست آنها را می‌بوسم. ما 3 بازی خوب در دور برگشت لیگ مقابل حریفان قدر خود انجام دادیم اما شکست سنگینی که مقابل گسترش فولاد خوردیم مرا خیلی اذیت کرد. من فکر می‌کنم دلیلش این است که تیم‌ها کاملاً از ما شناخت پیدا کرده و دستمان برای حریفان رو شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تأکید کرد: مقابل راه‌آهن به هدفمان رسیدیم و این دیدار شروع مجددی برای ما در لیگ است که توانستیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم. ما نقطه ضعف تیم راه‌آهن را که بهادر عبدی بود به خوبی شناسایی و مهار کردیم و از این طریق توانستیم به آنها ضربه بزنیم. البته خط دفاعی این تیم نیز نقطه قوت تیم راه‌آهن بود. من امروز چند بازیکن زیر 20 سال را به میدان فرستادم که برخی از آنها حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام نداده بودند.

بختیاری‌زاده در خصوص غیبت ابراهیم تهامی بر روی نیمکت این تیم در بازی با راه‌آهن گفت:‌تهامی دوست و برادر من بوده و اسطوره تیم استقلال اهواز است. درست است که او امروز روی نیمکت نبود اما در کنار ما بود و  پس از پیروزی که مقابل راه‌آهن به دست آوردیم با من تماس گرفت. در حال حاضر تهامی از نظر مالی زیر فشار است.


دیدگاه‌ها