کد خبر : 1310552 | 21 اسفند 1394 ساعت 20:24 | 82.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح متهم به مصدوم کردن روزبه چشمی

روزبه چشمی در دیدار با پدیده دچار مصدومیت شد که در بررسی های نهایی مشخص شد این بازیکن متاسفانه با پارگی رباط مواجه شده است.

توضیح متهم به مصدوم کردن روزبه چشمی
به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای هافبک جوان استقلال رخ داد، کریم احمدی که در صحنه برخورد با روزبه چشمی قرار داشت با سیل کامنت طرفداران استقلال در صفحه شخصی اش مواجه شد که انتقادات و البته الفاظ تندی را در این رابطه متوجه او کردند.

هافبک جوان پدیده که یکی از بازیکنان برتر سرخ های مشهدی محسوب می شود در این باره اینگونه توضیح می دهد: در ابتدا باید ناراحتی قلبی خودم را برای روزبه چشمی اعلام کنم و امیدوارم هر چه زودتر این بازیکن موفق شود بار دیگر به ترکیب استقلال و فوتبال برگردد که البته با توجه به قابلیت های فنی بالای این بازیکن این موضوع اصلا بعید نیست.

وی ادامه داد: بعد از دیدار با استقلال که با تساوی به پایان رسید و خبر ناراحت کننده مصدومیت روزبه چشمی با توجه به عکس های موجود برخی طرفداران عزیز استقلال به صفحه شخصی بنده حمله کردند و مرا مسبب این مساله می دانستند. در این رابطه باید توضیح دهم که اولا من به زانوی راست چشمی برخورد کردم و ایشان از ناحیه رباط پای چپ دچار مصدومیت شده اند. در ضمن در آن صحنه داور خطای روزبه چشمی را اعلام کرد و بنده نقشی در این ماجرا نداشتم.

احمدی در ادامه درباره کامنت های هواداران استقلال در صفحه شخصی اش گفت: بنده برای تمام فوتبال دوستان احترام قائلم و خودم نیز از این ماجرا ناراحتم چون همه ما بازیکن هستیم و این مصدومیت را درک می کنیم و دوست نداریم برای کسی اتفاق بیفتد و برای روزبه نیز آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خیلی زود بازگردد. اما چنین الفاظی به هیچ عنوان در شان هواداران استقلال نیست و امیدوارم آنها با دیدن صحنه منجر به این مساله متوجه شوند که من نقشی در این ماجرا نداشتم.

دیدگاه‌ها