کد خبر : 1310668 | 22 اسفند 1394 ساعت 13:28 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

روشنگر: مطمئنم توپ استقلالی‌ها گل نشد

استقلال در دقیقه 47 بازی با پدیده مشهد صاحب موقعیت خوبی شد که محسن کریمی آن را به خوبی زد اما مجتبی روشنگر دروازه‌بان تیم مشهدی روی خط دروازه، توپ را بیرون کشید تا داور دستور به ادامه بازی بدهد.

روشنگر: مطمئنم توپ استقلالی‌ها گل نشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، این اتفاق سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث شد یک سری، آن را گل تلقی کنند و عده دیگر، خلاف آن نظر دهند. به هر حال این اتفاق، باعث شد به سراغ مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده برویم. روشنگر که با وجود مصدومیت، بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشت، در مورد این اتفاق پر حرف و حدیث، بازی با استقلال و... صحبت می‌کند.

باز هم مقابل استقلال یک امتیاز دیگر گرفتید تا روند شکست‌ناپذیری پدیده مقابل استقلال ادامه پیدا کند.

 بله، خدا را شکر بازی خوبی بود. استقلال که صدر جدول قرار دارد تمام تلاشش را کرد تا پیروز شود اما بازی بسته ما باعث شد آنها نتوانند به هدف خود برسند. البته ما هم به هدف‌مان نرسیدیم چون قصد داشتیم روی ضدحملات به گل برسیم و اتفاقا فرصت‌های خوبی هم به دست آوردیم اما نتوانستیم صاحب گل شویم تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

قبول دارید این بازی کیفیت لازم را نداشت و هر 2 تیم آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشدند؟

 خب به خاطر اینکه بازی حساسیت‌های بالایی داشت کیفیت آن کم شد. از یک طرف استقلال برای برد، حفظ صدرنشینی و زیاد کردن فاصله با رقبا آمده بود، از طرف دیگر هم ما تلاش می‌کردیم پیروز شویم تا روند صعودی‌مان ادامه پیدا کند و به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شویم. این حساسیت‌ها باعث شد 2 تیم آنطور که باید و شاید کار نکنند.

یک اتفاق در این بازی افتاد که سر و صدای زیادی به پا کرد. در دقیقه 47 محسن کریمی ضربه سری زد که خیلی‌ها اعتقاد داشتند توپ از خط رد شده اما داور اعتقاد داشت این اتفاق نیفتاد. خود شما در مورد آن صحنه چه نظری داری؟

 من با اطمینان می‌گویم که توپ از خط دروازه من رد نشده بود. در آن صحنه درست است که بدنم توی دروازه بود اما وقتی شیرجه زدم بیرون خط این اتفاق افتاد و دستم بیرون دروازه بود. من مطمئنم توپ استقلالی‌ها گل نشد اما فکر می‌کنم چون بدنم توی دروازه بود خیلی‌ها فکر کردند توپ گل شده. در صورتی که اینطور نبود. اتفاقا در فیلم بازی هم کاملا مشخص بود.

یعنی خودت هم شک داشتی و فیلم بازی را دیدی که متوجه شدی توپ گل نشده؟

 نه، من کاملا اطمینان داشتم که توپ گل نشده اما به خاطر اینکه پروازمان به مشهد تاخیر داشت و چند ساعتی در فرودگاه بودیم فیلم صحنه‌های حساس بازی را تماشا کردم که دیدم آنجا هم کاملا مشخص است توپ گل نشد و جای بحثی وجود ندارد. در آن صحنه من اول برای خروج رفتم اما بعد 2 قدم برگشتم عقب که با این حال یک قدم از خط دروازه فاصله داشتم. وقتی توپ ارسال شد من توی دروازه بودم اما دستانم و توپ روی خط بود.

استقلالی‌ها در صحنه‌هایی از بازی هم معتقد بودند شما وقت تلف می‌کنی...

 نه، به هیچ وجه اینطور نبود و هر اتفاقی افتاد در حالت عادی بازی بود. مثلا وقتی حسین بادامکی به سمت من آمد و بازوبند را داد، خیلی‌ها فکر می‌کردند داریم وقت تلف می‌کنیم در صورتی که اینطور نبود و به خاطر اینکه تابلوی تعویض بالا رفته بود این کار را کرد و همه چیز کاملا عادی بود. در کل بازی هم شما نمی‌توانید حتی یک صحنه پیدا کنید که من روی زمین افتاده باشم و خودم را به مصدومیت بزنم. وقتی هم توپ بیرون می‌رفت مثل همه دروازه‌بان‌ها می‌رفتم توپ را می‌آوردم و می‌کاشتم که ارسال کنم. این کاری است که در کل دنیا انجام می‌شود. پس باید بگویم اصلا وقت تلف نکردم و به وقت تلف کردن هم عادت ندارم.

این در حالی بود که فکر می‌کنم از ناحیه کتف هم مصدوم بودی...

 بله، من در تمرین مصدوم شدم و 3 بازی است که با درد و آمپول بازی می‌کنم. به هر حال این نظر کادر فنی است که با این شرایط بازی کنم و من هم راضی‌ام.

انگار رضا مهاجری اعتقاد زیادی به شما دارد.

 نظر لطف‌شان است. من هم تمام تلاشم را می‌کنم. البته می‌توانستم بهتر از این هم باشم اما با وجود اینکه از عملکردم راضی نیستم، ناراضی هم نیستم. امیدوارم در این تعطیلات وضعیت کتفم بهتر شود تا در ادامه عملکرد بهتری داشته باشم.

در این بازی هم که روزبه چشمی مصدوم شد و تا آخر فصل نمی‌تواند بازی کند.

 این مساله را شنیدم و خیلی ناراحت شدم. روزبه بازیکن خیلی خوبی است و متاسفانه در بدترین زمان ممکن مصدوم شد چون او می‌توانست به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شود اما مصدومیت مانع آن شد. به هر حال برای روزبه آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم خیلی زود برگردد.

به هر حال توانستید روند شکست‌ناپذیری مقابل استقلال را ادامه دهید...فکر می‌کنید این روند نباختن در نیم‌فصل دوم را تا کی می‌توانید ادامه دهید؟

بله، ما در 2 سالی که پدیده لیگ برتری است به استقلال اصلا نباختیم. البته مقابل پرسپولیس هم تنها یک باخت و 3 تساوی داشتیم. من فکر می‌کنم این روند خوب به خاطر تمرکز بالای بچه‌ها است و اینکه بازی مقابل استقلال یا پرسپولیس با دیگر بازی‌ها هیچ فرقی برای ما ندارد.
 نمی‌توانم بگویم تا کی اما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم. البته اگر مشکلات مالی حل شود، بهتر از این هم نتیجه خواهیم گرفت.

ظاهرا مشکلات مالی زیادی در تیم‌تان وجود دارد اما تا الان هیچ صحبتی در این مورد نداشتید.

 الان هم نمی‌خواهم صحبت کنم چون به هر حال این مشکل در همه باشگاه‌ها حتی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... هم وجود دارد اما امیدواریم مشکلات ما زودتر حل شود.

دیدگاه‌ها