کد خبر : 1310706 | 22 اسفند 1394 ساعت 15:27 | 43.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

تضاد بین زیدان و پرز درموردخریدهای‌تابستانی رئال

هنوز دو ماه و نیم تا پایان فصل جاری باقی مانده اما مدیران رئال بیشتر به فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده هستند.

تضاد بین زیدان و پرز درموردخریدهای‌تابستانی رئال
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از قهرمانی در لالیگا ناامید است و در کوپا دل ری نیز به دلیل قضیه چریشف شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد. تنها امید کهکشانی ها به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان است که ماموریتی دشوار به نظر می رسد.

مدیران رئال مادرید از حالا به فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده هستند و برای این منظور روی چندین بازیکن نظر مثبت دارند. این مساله البته با موافقت کلی زیدان روبرو نشده است و بین اهداف او و فلورنتینو پرز تضادهای آشکاری وجود دارد.

زیدان برای خط دروازه رئال به ناواس اعتماد دارد اما پرز قصد دارد تحت هر شرایطی ماموریت نیمه تمام سال گذشته یعنی جذب دخیا را به سرانجام برساند. در خط  میانی نیز دوگانگی بین برنامه های سرمربی و رئیس دیده می شود. زیدان علاقمند به جذب پوگبا و هازارد است اما پرز به دلیل مشکلات قدیمی اش با مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا علاقه ای به جذب این ستاره فرانسوی ندارد و در مورد هازارد نیز معتقد است که او نوسان های زیادی دارد و مناسب رئال مادرید نیست.
در خط حمله نیز پرز به جذب اوبامیانگ تمایل دارد ولی زیدان معتقد است که میدان دادن به بوروخا مایورال جوان، منظقی تر خواهد بود.

البته هر دو روی تقویت رئال در دو پست دفاع مرکزی و بال چپ دید یکسانی دارند. لاپورته برای دفاع مرکزی و آلابا برای بال چپ مدنظر پرز و زیدان هستند.

دیدگاه‌ها