کد خبر : 1310731 | 22 اسفند 1394 ساعت 17:12 | 25.1K بازدید | 3 دیدگاه

غیبت سرمربی و کاپیتان در تمرین شبیه به جنگ/کنایه بازیکنان و اروپایی شدن استقلال!

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی و 4 بازیکن این تیم برگزار شد.

گزارش تمرین استقلال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و در غیاب تعدادی از بازیکنان این تیم برگزار شد.

* پرویز مظلومی، سیدمهدی رحمتی، مگویان و جابر انصاری به همراه روزبه چشمی نفرات غایب تمرین امروز استقلال بودند. پرویز مظلومی ظاهرا به اداره مالیات رفته بود و به همین علت در تمرین حضور نداشت و رحمتی در مراسم خاکسپاری مادربزرگش شرکت کرده بود. جابر انصاری و چشمی دچار آسیب دیدگی شده است و مگویان به ارمنستان سفر کرده و ظاهرا به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شده است.

* حنیف عمران‌زاده که به دلیل بی‌انضباطی از فهرست 18 نفره آبی‌پوشان برای دیدار با پدیده مشهد خط خورده بود امروز به تمرینات بازگشت. البته این بازیکن مجددا با پیراهنی آبی و متفاوت با سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد و فرزاد مجیدی و مجید صالح دوباره پیرامون این موضوع با مدافع استقلال صحبت کردند. وی در گفت‌وگوی خود خطاب به مربی استقلال گفت من فقط همین یک دست پیراهن را دارم و در نهایت مسئولان استقلال امروز پیراهنی به وی دادند که لباس او با سایر بازیکنان یکدست باشد.

* هنگامی که مجید صالح وارد زمین چمن شد سوت آغاز تمرین را به صدا در آورد. در این لحظه بازیکنانی مثل پروپیچ مشغول گرفتن عکس سلفی با طرفداران بودند که مربی استقلال از یکی از اعضای تدارکات این تیم خواست بازیکنان را صدا کند چون سوت آغاز تمرین به صدا در‌آمده است. حسین امانتی مرتب صدا می‌کرد که بازیکنان وارد زمین شوند چون سوت زده شده اما جالب اینجا بود که هیچ بازیکنی به این موضوع توجه نمی‌کرد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی برای نصب شیرهایی جهت آبیاری زمین چمن دور تا دور زمین شماره 2 را کنده بودند که همین مسئله باعث شده بود تا بازیکنان برای ورود به زمین چمن دچار مشکل شده و بعضا از روی خاک‌ها می‌پریدند. هنگامی که وحید طالب‌لو  وارد زمین شد با صدای بلند گفت چه اتفاقی افتاده اینجا جنگ است؟

* مسئولان باشگاه استقلال اقدام به خرید یک توپ جمع‌کن خودکار که به صورت اتوماتیک توپ‌ها را داخل کیسه‌ها می‌اندازد، کردند که امروز مسئول تدارکات استقلال وقتی این توپ‌جمع‌کن را از جعبه‌اش خارج کرد با تعجب بازیکنان روبرو شد. برخی از بازیکنان خطاب به وی می‌گفتند شبیه باشگاه‌های اروپایی شده‌ایم.

* خسرو حیدری امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و حدود یک ساعت زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز آبی‌پوشان تمرینات استقامتی و بدنی انجام داد.

* فرزاد مجیدی به هنگام ورود به زمین در پاسخ به سؤال خبرنگاران با حالت  کنایه‌آمیز که پرسیده بودند آیا شما دستور دادید اطراف زمین را به این شکل درآورند، گفت: خودتان که می‌بینید اینجا شبیه جنگ است.

* سجاد شهباززاده، محسن کریمی و امید ابراهیمی سه ملی‌پوش تیم استقلال بودند که شهباززاده و کریمی با تبریک سایر بازیکنان روبرو شدند. کریمی برای اولین بار است که به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال با دروازه‌های کوچک در دو گروه سبز و نارنجی انجام شد که هر کدام از مربیان استقلال در بین بازیکنان تقسیم شده و در کنار آنها پا به توپ شدند.

* حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.

تمرینات آبی‌پوشان تا روز 27 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد و برگزاری اردوی این تیم در کشور سوئد هنوز مشخص نیست.


دیدگاه‌ها