کد خبر : 1310787 | 22 اسفند 1394 ساعت 21:50 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پر گل بایرن مونیخ مقابل وردربرمن

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-0 از سد وردربرمن عبور کند و اختلاف در صدر جدول را به 8 امتیاز افزایش داد.

پیروزی پر گل بایرن مونیخ مقابل وردربرمن
بازی با یکه تازی بایرنی‌های میزبان آغاز شد و دقیقه پنج توماس مولر روی پاس ریبری اوین موقعیت جدی مسابقه را خلق کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. دقیقه 8 برمنی‌ها موقعیت خوبی داشتند اما ضربه سر وسترگارد در دستان مانوئل نویر آرام گرفت.
تنها 9 دقیقه از آغاز مسابقه گذشته بود که تیاگو آلکانتارا روی سانتر کومان دروازه حریف را فرو ریخت و بایرن را یک بر صفر پیش انداخت.


1096852


دقیقه پانزده خود کومان موقعیت خطرناکی داشت اما توپش با اختلاف اندک از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.
بازی با تسلط باواریایی‌ها بر توپ و میدان ادامه داشت و با گذشت بیست دقیقه از نیمه نخست مدافعان این تیم به ندرت دچار زحمت شده بودند و حتی بن‌عطیه و کیمیچ تا خط میانی جلو آمده بودند. فرصت گلزنی بعدی توسط فرانک ریبری شکل گرفت. این هافبک فرانسوی دقیقه 23 شوت سرکشی را از فاصله 28 متری روانه دروازه  برمن کرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
شاگردان گواردیولا تا دقیقه 28 پنج شوت به سمت دروازه داشتند و پنج کرنر هم به دست آوردند. حاصل این برتری گل دیگری بود که در دقیقه 31 توسط توماس مولر به ثمر رسید. این گل هم روی پاس کینگزلی کومان به دست آمد. با این گل تعداد گل‌های زده مولر و لواندوفسکی روی هم به عدد 41 رسید. در ادامه نیمه نخست موقعیت جدی دیگری پیش نیامد و از تب و تاب بازی کاسته شد تا بایرن با همان برتری 2 بر 0 به رختکن برود.
در نیمه دوم باز هم بایرنی‌ها خیلی زود شروع به تاخت و تاز کردند و دقیقه 48 تیاگو توانست شوت سرکشی را از فاصله هیجده متری روانه دروازه برمن کند که این ضربه تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد. پنج دقیقه بعد مولر روی پاس ریبری حرکتی را آغاز کرد و می‌رفت تا باز هم خطرساز شود اما قبل از آنکه کار را تمام کند آفسایدش اعلام شد. دقیقه 61 فیلیپ لام یک تنه به عمق یک پنجم زمین حریف زد، اما شوت آخرش در حالیکه تماشاگران را به خیال گل دوم نیم‌خیز کرد، درست به جایی رسید که دروازه‌بان حریف ایستاده بود. بالاخره تلاش بایرن در این نیمه هم نتیجه داد و دقیقه 66 بعد از آنکه ضربه کرنر تیاگو به ریبری رسید و دروازه‌بان برمن توپ این هافبک فرانسوی را مشت کرد، توماس مولر باز هم از راه رسید و خودش را دو گله و تیمش را سه گله کرد. دقایقی بعد از این گل گواردیولا او را از زمین بیرون کشید و لواندوفسکی را جایگزینش کرد.


در ادامه بایرن مونیخ به حملات خود ادامه داد و باز هم موفق شد دروازه برمن را باز کند. در دقیقه 86 این بار نوبت به لواندوفسکی رسید تا دروازه برمن را باز کند. مهاجم لهستانی با فراری زیبا موفق شد با ضربه ای تمام کننده حساب کار را 4-0 کند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 90، تیاگو توانست خودش را دو گله کند. هافبک اسپانیایی توانست سانتر زیبای کومان را با یک ضربه تمام کننده وارد دروازه برمن کند.

در نهایت بازی با نتیجه 5-0 به سود بایرن خاتمه یافت تا شاگردان گواردیولا بار دیگر اختلاف خودشان را در صدر جدول با دورتموند به 8 امتیاز افزایش دهند. دورتموند نیز فردا به مصاف ماینز خواهد رفت.

دیدگاه‌ها