کد خبر : 1311370 | 25 اسفند 1394 ساعت 17:11 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم چهارشنبه سوری در تمرین پرسپولیس

در آستانه جشن چهارشنبه در ایران، بازیکنان پرسپولیس نیز این رسم را در تمرین تیم شان به شکلی عجیب و ترسناک برای هم تیمی های خارجی خود برگزار کردند.

مراسم چهارشنبه سوری در تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز پرسپولیسی ها به دلیل بارش باران و نامساعد بودن زمین درفشی فر به زمین شماره دو آزادی منتقل شد. تمرینی که البته کاپیتان های پرسپولیس با توجه به مقارن بودن آن با جشن چهارشنبه سوری هم تیمی های خارجی خود را با سورپرایز بزرگ و البته ترسناکی مواجه کردند.

* برانکو در ابتدای تمرین رو به خبرنگاران اعلام کرد با توجه به وعده ی ناهاری که به آنها داده در این هفته حتما به قول خود عمل خواهد کرد و در ضیافت ناهاری در کنار آنها خواهد بود.

* امید عالیشاه که در تمرین صبح استراحت کرده بود در این تمرین غیبت داشت. او دچار سرماخوردگی شده و به این خاطر برانکو به وی استراحت داد.

* مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز با دقایقی تاخیر به محل تمرین رسید.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس هم امروز با 30 دقیقه تاخیر به ورزشگاه درفشی‌فر آمد.

* علی علیپور در تمرین نوبت صبح با تاخیر رسید و به این دلیل برانکو به وی اجازه شرکت در تمرین گروهی را نداد اما این بازیکن برای تمرین عصر اولین نفری بود که وارد مجموعه شد.

* بارش باران باعث شده بود هواداران بسیار کمی به مجموعه بیایند.

* محسن بنگر و رضا نورمحمدی کاپیتان‌های قبل از آغاز تمرین، سیگارت زیر پای بازیکنان می‌انداختند.  یک سیگارت زیر پای لوکا ماریچ منفجر شد و این بازیکن حسابی شوکه شد!

* میلاد کمندانی بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت کرد. هافبک جوان پرسپولیس در طول هفته گذشته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان نبود.

* جری بنگستون دقایقی دور زمین اختصاصی دوید و سپس به انجام تمرینات زیر نظر مربی بدنساز مشغول شد.

* با آغاز تمرین جری بنسون از بقیه جدا شد و به طور اختصاصی دور زمین دوید.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو تمرینات کششی، قدرتی و سرعتی انجام دادند و در ادامه زیر نظر برانکو کار با توپ داشتند.

* رضا خالقی‌فر در سالن وزنه فقط کار با وزنه انجام داد.

دیدگاه‌ها