کد خبر : 1311537 | 26 اسفند 1394 ساعت 12:55 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

اینکه طارمی مقابل صبا بازی نکرد به خاطر عدم تمدید قراردادش نیست

برانکو: دربی می‌تواند قهرمان را مشخص کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه طارمی مقابل صبا بازی نکرد به خاطر عدم تمدید قراردادش نیست.

برانکو: دربی می‌تواند قهرمان را مشخص کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی اظهار داشت: بازی با صبا برای ما مهمترین بازی بود، دیداری در حد بازی مرگ و زندگی. طارمی برای اینکه آماده نبود، بازی نکرد. اینکه او بازی نکرد به خاطر عدم تمدید قراردادش نیست. بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شوند، اولویت خاصی به سایر بازیکنان ندارند. آنها وظیفه دارند که در تمرین و بازی‌ها نمونه بوده و در زندگی الگو باشند. حتی باید نسبت به اصحاب رسانه نیز رفتار خوبی داشته باشند.

هواداران استحقاق موفقیت ما را دارند

وی در مورد حضور علی‌اکبر طاهری در تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس تصریح کرد: طاهری به همه ما فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت و قول داد شیرینی بدهد. او به بازیکنان خسته‌نباشید گفت، چون آنها واقعاً در کنار هواداران‌مان زحمت کشیدند. باید بگویم هواداران استحقاق موفقیت ما را دارند. همه از نگهبان محل تمرین تا تدارکات، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت تلاش خود را کردند تا تیم موفق باشد، طبیعی است بازیکنان مهم هستند اما افرادی که از آنها نام بردم نیز در تیم نقش دارند.

بهترین شیرینی برای من وقتی است که پرسپولیس خوب بازی کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا وعده شیرینی طاهری مالی بوده یا خوراکی، گفت: در هر دو مورد بود. برای من بهترین شیرینی وقتی است که پرسپولیس خیلی خوب بازی کند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا در مراسم چهارشنبه‌سوری شرکت کرده است یا خیر، عنوان کرد: من به مراسم دعوت بودم اما خودم نرفتم. جلوی هتل ترقه می‌انداختند. البته ما نیز مراسم ترقه‌بازی داریم.

چون کارمان زیاد بود نرسیدیم قرارداد نهایی را امضا کنیم

وی درباره اینکه طاهری اعلام کرد قرارداد برانکو با پرسپولیس نهایی شده است، گفت: بله در مورد همه چیز توافق کرده‌ایم، اما چون کارمان زیاد بود نرسیدیم که برای نهایی شدن، قرارداد را امضا کنیم.

سال 94 سال سختی برای ما بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آرزوهایش برای سال جدید خاطرنشان کرد: سالی که در حال به پایان رسیدن است، سال سختی برای ما بود. زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم برای بقا می‌جنگید و چهار مربی و سه مدیرعامل آن عوض شده بودند. پرسپولیس حتی در خطر سقوط بود اما فکر می‌کنم با تصمیم بزرگ باشگاه و آمدن طاهری همه چیز خوب پیش رفت.

سال 94 را با رضایت تمام می‌کنیم

برانکو ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید پیش از آغاز فصل جدید با هفت بازیکن تمرینات را شروع کردیم و متأسفانه هادی نوروزی از جمع ما رفت. دوست ندارم به گذشته برگردم اما سال را با رضایت تمام می‌کنیم. ما توانستیم مردم را به استادیوم‌ها برگردانیم و در این میان ورزشگاه شهید کاظمی تحویل پرسپولیس داده شد.

در سال جدید کار زیادی داریم

«بازیکنان جوانی داریم که مسیر پیشرفت برای آنها هموار است»، وی با بیان این جمله افزود: در سال جدید کار زیادی داریم و امیدوارم که پرسپولیس بهتر از قبل شود. این همان چیزی است که ارتش سرخ می‌خواهد و استحقاق رسیدن به آن را دارند.

به بازی‌هایی که انجام دادیم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که پرسپولیس تنها تیمی بود که بازی‌های زیبایی انجام می‌داد، گفت: من به بازی‌هایی که انجام دادیم افتخار می‌کنم. ما تیمی داشتیم که در سطح بالایی بازی می‌کند.

فکر می‌کنم بازی‌های قشنگ پرسپولیس زیاد بوده است

وی افزود: در خیلی از بازی‌ها نمایش زیبایی داشتیم و سخت است که بگویم کدام بازی خیلی بهتر بوده است. در دو شکستی که مقابل سپاهان و ذوب‌آهن داشتیم خوب بازی کردیم و این خوب بازی کردن در مقابل استقلال خوزستان و فولاد نیز وجود داشت. در تبریز هم مقابل تراکتورسازی نمایش خوبی داشتیم. فکر می‌کنم بازی‌های قشنگ پرسپولیس زیاد بوده است.

دربی می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند

برانکو در مورد دربی فروردین‌ماه و اینکه قرار است بار دیگر پرسپولیس به مصاف استقلال برود، گفت: از اینکه بازی دیگری مقابل استقلال داریم، خوشحالم. این بازی می‌تواند مشخص کند که چه تیمی قهرمان می‌شود. مطمئناً اگر ورزشگاه جا داشت یک میلیون هوادار به استادیوم می‌آمدند. این یک افتخار است که چنین بازی در پیش است.

ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست

وی در واکنش به رأی AFC مبنی بر اینکه تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در کشوری بی‌طرف بازی کنند، تصریح کرد: از شنیدن این خبر غافلگیر شدم و متاسفم که چنین رأیی صادر شده است، نمی‌دانم دلیل این کار چه بوده است، ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست.

رأی AFC برای من نامفهوم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: یک ترقه در ورزشگاه آزادی ترکیده و این در حالی است که در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد. ایران کشور امنی است و سال‌های پیش که سرمربی تیم ملی بودم در مقطعی ایران و عراق به مصاف هم رفتند که حساس‌ترین زمان ممکن بود. رأی AFC برای من نامفهوم است و چطور می‌شود که برای بازی کردن باشگاه‌ها ایران امن نیست، اما برای بازی‌های ملی ایران امن است؟!اصلاً عربستان چه کسی است؟!

برانکو در پاسخ به این پرسش که اگر جای مسئولان ایرانی بودید، چه تصمیمی می‌گرفتید، گفت: مایل نیستم به این نوع سؤالات پاسخ دهم.

من پروفسور تاناس هستم

وی در خصوص اینکه در استقلال امیر قلعه‌نویی لقب ژنرال را گرفته و پرویز مظلومی لقب سوبله چوبله و اینکه او دوست دارد چه لقبی داشته باشد، گفت: من لقب خودم را دارم، البته پروفسور شغلم است، چرا که استاد دانشگاه هستم، لقب من «تاناس» است. زمانی که از دو سالگی شروع به حرف زدن کردم به دلیل اینکه برخی از کلمات را نمی‌توانستم مانند سایر کودکان بگویم به من تاناس می‌گفتند. برخی حتی اسمم را نمی‌دانستند، اما وقتی فوتبالم را شروع کردم متوجه شدم نامم چیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بار دیگر فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت و خبرنگاران را به صرف ناهار دعوت کرد.

دیدگاه‌ها