کد خبر : 1311728 | 27 اسفند 1394 ساعت 13:02 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قراداد برانکو در هیئت مدیره مطرح نشده که کسی مخالفت کند

عبدی: رضایت هواداران از هر چیزی مهم‌تر است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد برانکو در هیئت مدیره مطرح نشده که کسی مخالف آن باشد.

عبدی: رضایت هواداران از هر چیزی مهم‌تر است
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی  در خصوص اینکه گفته می‌شود در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برخی موافق تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیستند، اظهار داشت: مطرح شدن این بحث‌ها اشتباه است چرا که اصلا بحث تمدید قرارداد برانکو در هیئت مدیره مطرح نشده است.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از هر اتفاقی که به سود باشگاه باشد و مردم را خوشحال کند، به شدت استقبال می‌کنند چرا که صاحبان واقعی پرسپولیس، هواداران هستند.

عبدی با بیان اینکه هر اقدامی در باشگاه پرسپولیس باید در هیئت مدیره مصوب شود، عنوان کرد: به طور کلی می‌گویم که کوچکترین اقدامی در باشگاه پرسپولیس نیاز به مصوبه هیئت مدیره دارد. حتی پرداختی‌ها هم باید این روند را طی کند و اگر غیر از این باشد این ذهنیت به وجود می‌آید که هیئت مدیره کارآیی در باشگاه ندارد. تا الان اقدامات اجرایی در باشگاه با مصوبه هیئت مدیره بوده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا هیئت مدیره موافق تمدید قرارداد برانکو است یا نه، خاطرنشان کرد: در اینکه پرسپولیس در این فصل از هر لحاظ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته شکی نیست. وقتی مردم راضی باشند برای ما جای خوشحالی دارد. پرسپولیس روند خوبی را در پیش گرفته و انتظارمان این است که این روند همچنان ادامه پیدا کند تا در پایان لیگ به نتیجه برسیم. در مورد تمدید قرارداد هم مطمئنا هیئت مدیره در سال 95 جلسات خود را برگزار کرده و به جمع‌بندی‌های لازم خواهد رسید.

عبدی گفت: با توجه به اینکه من در ایام نوروز در ایران نیستم از فرصت استفاده کرده و سال جدید را به اهالی رسانه که واقعا افراد زحمت‌کش این جامعه هستند، هواداران عزیز پرسپولیس که این فصل به بهترین شکل تیم محبوب خود را حمایت کردند و همچنین مردم خوب کشورمان تبریک می‌گویم. برای تیم محبوب پرسپولیس در سال جدید آرزوی قهرمانی و موفقیت‌های روز افزون دارم.


دیدگاه‌ها