کد خبر : 1311763 | 27 اسفند 1394 ساعت 15:19 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

5دلیل برای قرارگرفتن خامس درفهرست فروش رئال

خامس رودریگز به ادعای منابع اسپانیایی، تابستان آتی در فهرست فروش رئال مادرید قرار خواهد گرفت؛ اتفاقی که تا 6 ماه پیش تصورش نیز غیرممکن بود.

5دلیل برای قرارگرفتن خامس درفهرست فروش رئال
به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی تابستان 2014 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و به سرعت در برنامه های تاکتیکی آنچلوتی یک جای ثابت برای خود پیدا کرد. آقای گل جام جهانی 2014 فصل درخشانی را در رئال سپری کرد؛ هرچند که دست کهکشانی ها از کسب عناوین قهرمانی کوتاه ماند.

آ اس در گزارشی ویژه در مورد قرار گرفتن خامس در لیست سیاه رئال، به 5 دلیل برای این مساله اشاره کرده است:

افت کیفی فاحش

اولین و مهمترین دلیلی که می توان برای قرار گرفتن خامس در فهرست فروش متصور بود به افت کیفی او بر می گردد. خامس تا بدینجای فصل در 22 بازی برای رئال به میدان رفته و تنها 6 گل زده است. او امسال به دلیل مصدومیت، 11 بازی تیمش را از دست داده و در سیستم 3-3-4 رافا بنیتس و زیدان نیز در منطقه ای به بازی گرفته می شود که نمی تواند توانایی های واقعی خود را بروز دهد. از خامس پشت دو مهاجم و نزدیک به کناره های زمین استفاده می شود؛ در حالیکه پست اصلی او مرکز زمین است. او فصل گذشته در 46 بازی، 17 گل برای رئال زد و 18 پاس گل داد.

مشکلات غیرورزشی و بیرون زمین خامس

خامس امسال به کانون شایعات و اخبار حاشیه ای رسانه های زرد اسپانیا و کلمبیا تبدیل شده است. حضورش در میهمانی های شبانه، او را با اخطار جدی مدیران باشگاه مواجه ساخته است. دو ماه پیش نیز خامس به دلیل فرار از دست پلیس که او را به دلیل سرعت غیرمجاز، وادار به توقف کرده بود، حاشیه ساز شد.

تقاضای افزایش حقوق


چندی پیش ژرژ مندس، مدیر برنامه های خامس در تماس با فلورنتینو پرز، رئیش باشگاه رئال مادرید از وی خواست تا حقوق سالیانه خامس را افزایش داده و قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا شود اما با توجه به افت کیفی غیرمنتظره خامس، مدیران رئال پاسخی به این درخواست نداده اند و در این مورد تردیدهایی جدی دارند.

هو شدن خامس در برنابئو

خامس در دربی مادرید به دلیل نمایش ضعیفش، برای اولین بار از سوی هواداران رئال هو شد. رئالی های حاضر در برنابئو در 4 مقطع بر علیه او سوت زدند که بی سابقه بود. او هواداران رئال را از خود ناامید کرده و ادامه این روند ممکن است شرایطی همچون شرایط ایکر کاسیاس در دو فصل گذشته را برای او موجب شود.

دریافت پیشنهاد خوب از باشگاه های بزرگ

با وجود افت وحشتناک خامس، او همچنان قیمتی مناسب در بازار نقل و انتقالات دارد. سیتی و یونایتد از جدی ترین مشتریان او هستند و مدیران رئال در صورت ادامه روند ضعیف خامس، قصد دارند با رقمی مناسب او را به فروش برسانند چون می دانند که دو سال بعد شاید نتوانند او را با رقم موردنظرشان انتقال دهند.

دیدگاه‌ها