کد خبر : 1312276 | 01 فروردين 1395 ساعت 22:05 | 372.9K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب مخاطبان "ورزش سه"

تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94

طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان "ورزش سه" گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که بیشترین رای را آورده اند انتخاب کردیم که به نظر مخاطبان عزیز خواهد رسید.

تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94
به گزارش "ورزش سه"، 11 مرد اصلی فوتبال ایران که نامزدهای آن توسط کارشناسان این رسانه انتخاب شده و سپس به داوری مخاطبان عزیز رسیده بود، اکنون اعلام می شود اما پیش از آن ذکر یکی دو نکته ضروری است.

توضیح اول: به غیر از یک بازیکن(جلال حسینی)، باقی بازیکنان از بین تیم های پرسپولیس و استقلال انتخاب شدند و این به دلیل رای بالایی بود که آنها به دست آوردند.

توضیح دوم:
به دلیل نوع بازیکنانی که انتخاب شدند ما از ترکیب 2 – 4 – 4 استفاده کردیم.

توضیح سوم:
همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بود، این تیم از بین بازیکنانی که در لیگ ایران به میدان می روند انتخاب شده است.

توضیح چهارم:
نتایج کامل رای گیری در قسمت نظرسنجی وجود دارد و مخاطبان می توانند با مطالعه آن به نتایج کامل پی ببرند.

تیم منتخب سال 1394 فوتبال ایران:

دروازه بان: مهدی رحمتی

نامزدها: محمدرضا اخباری، علی رضا بیرانوند، فرناندو ده خسوس، رشید مظاهری و سیدمهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی: دروازه بان اصلی استقلالی ها توانست بیشترین درصد آرا را به خود اختصاص بدهد، رحمتی که در لیگ پانزدهم توانست بیشترین اثرگذاری را در بین آبی پوشان داشته باشد با بازگشت سه باره خود به جمع استقلالی ها نشان داد هنوز در بهترین فرم خود قرار دارد و بسیاری از هواداران او بزرگترین اشتباه کارلوس کی روش را در عدم دعوت از او در تیم ملی عنوان کرده اند. رحمتی برای رسیدن به این عنوان رقبای سرسختی داشت، دروازه بانانی که هر کدام از آنها می توانند باعث خوشبختی تیمی در لیگ برتر شوند.

1081403

رحمتی توانست از بین 638939 رای ماخوذه، 41 درصد آرا را به خود اختصاص دهد، پس از وی علی رضا بیرانوند با کسب 20 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت.

مدافعان وسط: حنیف عمران زاده، سیدجلال حسینی

نامزدها: محمدحسین کنعانی زادگان، محمد طیبی، هادی محمدی، حنیف عمران زاده و سیدجلال حسینی

حنیف عمران زاده: مدافع آبی ها توانست در میان کلیه مدافعان حاضر در لیست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد، حنیف در لیگ پانزدهم توانست نشان دهد در اوج دوران حرفه ای خود به سر می برد و با پختگی لازم به صدرنشینی تیمش کمک های زیادی کرد. او یکی از بازیکنانی است که با توجه به دوران طولانی حضور خود در تیم استقلال نوسانی نداشته و کماکان بازی همیشگی خود را به نمایش می گذارد.


1072864

سیدجلال حسینی: مدافع سابق پرسپولیسی ها که این روزها در نفت تهران توپ می زند با عملکرد موفق خود نشان داده است که کماکان قصد دوری از تیم ملی را ندارد و همچنان می خواهد یکی از مردان مورد نظر کی روش باشد. سیدجلال که سال پیش در قطر حضور داشت پس از بازگشت به ایران به جمع شاگردان منصوریان اضافه شد و در بازی هایی که برای این تیم به میدان رفت توانست ستون محکمی در خط دفاعی نفت به شمار رود.

1091852

از میان 744297 رای ماخوذه، عمران زاده توانست 28 درصد و حسینی نیز 9 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. هادی محمدی با 4.28 درصد آرا نزدیکترین گزینه به این بازیکنان بود.

مدافع چپ : محمد انصاری
نامزدها: میلاد محمدی، سعید آقایی و محمد انصاری
مدافع جدید پرسپولیسی ها در ابتدای لیگ پانزدهم به این تیم پیوست را می توان یکی از پدیده های بی چون و چرای لیگ پانزدهم دانست، انصاری که پس از گذشت چند بازی توانست اعتماد برانکو را جلب کند و تبدیل به یکی از مدافعان اصلی سرخ پوشان شود، انصاری که به خوش اخلاقی نیز در هم بازیانش معروف است آنقدر خوب بازی کرد که کی روش را نیز مجبور به دعوت از خود کرد(هرچند او از بین بازیکنان نهایی تیم ملی خط خورد).

1073271

از میان 744297 رای مربوط به مدافعان، انصاری توانست 16 درصد آرا را به خود اختصاص داد و پس از وی در این پست سعید آقایی با کسب 8 درصد توانست به عنوان دوم برسد.

مدافع راست: رامین رضاییان
نامزدها: وریا غفوری و رامین رضاییان
مدافع راست پرسپولیسی ها که پس از مطرح شدن در تیم های صبا و راه آهن توانست به جمع سرخ پوشان پایتخت راه پیدا کند، وی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی تیم ملی محسوب می شود در بازی های لیگ پانزدهم به عنوان یک مدافع توانسته در گلزنی نیز برای تیمش موثر باشد. مدافع سرعتی پرسپولیسی ها که قابلیت بازی در پست بال راست را نیز دارد در ادامه همین روند می تواند در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند.

1095625

وی توانسته است در این رای گیری 27 درصد آرا را برای خود کند و در مجموع بعد از حنیف عمران زاده بیشترین درصد را به خود اختصاص دهد.

هافبک وسط: امید ابراهیمی
نامزدها(تمامی هافبک ها): روزبه چشمی، ماتیاس چاگو، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سروش رفیعی، رحیم زهیوی، جلال علی محمدی، داریوش شجاعیان، علی کریمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید ابراهیمی و محسن مسلمان

امید ابراهیمی: ستون اصلی استقلالی ها در میانه میدان در این فصل توانسته خود را به عنوان یکی از اصلی ترین مهره های مظلومی مطرح کند، ابراهیمی به مانند سال های گذشته که در جمع آبی پوشان و سپاهانی ها حضور داشت بازی بی نقصی را از خود به نمایش گذاشت. او از بین 573678 رای، توانسته با کسب 37 درصد آرا بیشترین رای را در بین هافبک ها به دست آورده است.

1081311


هافبک وسط: کمال کامیابی نیا
هافبک دفاعی پرسپولیسی که در لیگ پانزدهم از جمع نفتی ها به پرسپولیس پیوست پس از چند بازی توانست خود را در دل هواداران این تیم جاکند، کامیابی نیا که بازیکن محکم و جنگنده ای به محسوب می شود به خوبی خود را در نقاطی که لازم است قرار می دهد و با نوع بازی خود کاربوس کی روش را نیز مجبور به دعوت از خود کرد و به سرعت در ترکیب ثابت تیم ملی نیز به میدان رفت. او توانست 29 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.


1089749

هافبک چپ: احمد نوراللهی
هافبک پرسپولیسی ها که پیش از این در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت در سیستم مورد نظر برانکو در پست چپ هافبک ها به می دان می رود و نکته جالب اینکه وی در این پست نیز به خوبی توانسته خود را جا بیندازد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم نام بگیرد. نوراللهی توانسته 12.95 درصد از آرا را به خود اختصاص دهد.


1080783

هافبک راست: محسن مسلمان
بازیکن میانی سرخ پوشان پایتخت که در بازی های این تیم در پست های مختلف میانی به بازی گرفته شده است توانسته در بازی های لیگ پانزدهم احیا شود و به نوعی به بازی بپردازد که خیلی ها دعوت به تیم ملی را حق او بدانند. از خصوصیات مسلمان اینکه وی در هربازی نسبت به دیدار گذشته موفق تر ظاهر شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد. هافبک پرسپولیسی ها توانسته 10 درصد آرا را به خود اختصاص دهد.


1080686

مهاجمان: مهدی طارمی و سجاد شهباززاده
نامزدها: وحید امیری، محمد ابراهیمی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا، مرتضی تبریزی، مهدی شریفی، سجاد شهباززاده و مهدی طارمی

مهدی طارمی: مهاجم پرسپولیسی ها که خیلی از کارشناسان وی را به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم می دانند توانسته در بین تمامی بازیکن حاضر در رای گیری با 51 درصد آرا بیشتر رای را به دست بیاورد، طارمی در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ برتر قرار دارد و با گل های خود در بازی های این فصل پرسپولیسی ها توانسته است امتیازات زیادی را به این تیم به دست بیاورد. او در حضور بازیکنان مطرحی همچون انصاریفرد، قوچان نژاد و آزمون از مهمترین مهره های مورد نظر کارلوس کی روش در نوک خط حمله تیم ملی محسوب می شود.

1091525

سجاد شهباززاده: مهاجم استقلالی ها نیز نفر دوم این پست محسوب می شود، بازیکنی که در لیک پانزدهم و در ترکیب آبی ها توانسته هم در گلزنی و هم در ارسال پاس گل موفق باشد، نکته جالب در این رای گیری این که شهباززاده با 45 درصدی که از آرا به خود اختصاص داد بعد از طارمی بیشترین رای را به خود اختصاص دهد.

1083148

دیدگاه‌ها