کد خبر : 1312423 | 03 فروردين 1395 ساعت 11:38 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه اختصاصی "ورزش سه" با تونی

حرف های تازه تونی می تواند حرف های جذابی باشد.

مصاحبه اختصاصی "ورزش سه" با تونی
او در گفتگو با "ورزش سه"، از دوران حضور در تراکتورسازی حرف زده است. اینکه در دقایق قهرمانی دروغین بر او و تیمش چه گذشت و بعد از اینکه اعلام شد سپاهان قهرمان شده است چه حس و حالی داشت.

اشک شوق قهرمانی و اشک از دست دادن جام که دقایقی در اردوی تیم تراکتورسازی توامان شده بود، توضیح آن توسط تونی می تواند بیانگر واقعیت های تلخ آن روز باشد. روزی که بد مهندسی شده بود و هنوز هیچ کس نمی داند چه کسی در دقایق پایانی بازی تراکتورسازی – نفت رای به قهرمانی تراکتورسازی داد و اصلا چرا؟ چرا به یکباره راه های ارتباطی قطع شد و اگر همه چیز طبق روال عادی پیش می رفت چه اتفاقی می افتاد که مجبور شدند دروغ بگویند. البته که اتفاق خاصی رخ نمی داد، این را به عینه دیده بودیم. در گذشته ای نزدیک همین میزان تماشاگر به استادیوم آمده بودند تا جشن صعود به لیگ برتر با فرشاد پیوس بگیرند اما در نهایت این تیم شیرین فراز کرمانشاه بود که با فراز کمالوند به لیگ برتر صعود کرد و همه آنها روز با همه شور و شوقی که داشتند و حسرت سال ها انتظار به خانه برگشتند و خیلی خوب با یک واقعیت تلخ کنار آمدند.

مصاحبه تونی به زودی بارگذاری خواهد شد. مربی با احساس فوتبال تبریز که دیگر در تراکتور نیست اما همه طرفداران فهیم و متعصب این تیم او را به یاد دارند و از وی به نیکی یاد می کنند چون در کنار خط پرشور و صادق بود و برای دل خود و مردم مربیگری می کرد.

یقینا دقایقی که تونی در بازی با نفت در هفته پایانی با آن مواجه شده بود دیگر در زندگی این مربی تکرار نخواهد شد و برای همیشه در ذهنش می ماند.

با ما باشید تا در روزهای آینده این مصاحبه جذاب را بخوانید.

دیدگاه‌ها