کد خبر : 1312514 | 03 فروردين 1395 ساعت 22:49 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه خونه به خونه در رابطه با جدایی میثاقیان

میثاقیان فسخ نکرده چگونه به مس رسید؟

مالک باشگاه خونه به خونه بابل، در رابطه با اتفاقات روزهای اخیر این تیم و بلند شدن اکبر میثاقیان از روی نیمکت خونه به خونه و نشستن وی بر روی نیمکت مس کرمان، بیانیه ای را تنطیم کرده است.

میثاقیان فسخ نکرده چگونه به مس رسید؟
به گزارش "ورزش سه"، قاسم حسن زاده که مالکیت باشگاه خونه به خونه بابل را در اختیار دارد با صحبت های خود نسبت به اتفاقات اخیر این تیم واکنش نشان داد. متن این بیانیه از این قرار است:

1.متاسفانه در روزهای ابتدایی سال 95 با پیوستن آقای اکبر میثاقیان به باشگاه مس کرمان، شوک سنگینی به مالک و اعضاء محترم هیات مدیره باشگاه خونه به خونه بابل وارد شد، این اتفاق(جدایی سرمربی تیم) در حالی افتاد که مالک این باشگاه در زیارت عتبات عالیات به سر می برد و در ایران حضور نداشت، مهمترین نکته ای که در این فعل و انفعالات به چشم می خورد این است که چگونه بدون حضور مالک باشگاه، قرارداد آقای میثاقیان فسخ شد و به سازمان لیگ فرستاده شد؟

2.بنابراین می توان گفت طبق اسناد و مدارک موجود، آقای میثاقیان هیچگاه با تیم خونه به خونه فسخ قرارداد نکرده است و حال این سوال مطرح است که چگونه ایشان توانسته است با تیم مس کرمان قرارداد ببندد؟ در این مورد باید گفته شود شاید بعضی از دوستان ما در باشگاه مس کرمان از برخی قوانین اطلاعی ندارند.

3.ما هنوز نمی دانیم مشکل آقای میثاقیان با مدیران خونه به خونه است و یا مردم مازندران؟ ایشان سال گذشته نیز با ماموریت نیمه تمامی که در باشگاه مس کرمان داشت مانع صعود یک تیم از خطه سرسبز مازندران(نساجی قائمشهر) به لیگ برتر شدو امسال نیز با نوع رفتار خود و به قول خودشان با هماهنگی از قبل، موقعیت تیم خونه به خونه را برای صعود به خطر انداخته و برای این تیم حاشیه تراشی کرده است. به راستی هنوز نمی دانیم مشکل ایشان دقیقا با مردم خوب مازندران است و یا مدیران خونه به خونه، جالب اینجاست که ایشان با رفتار و گفته هایش می خواهد خود را از این موضوع تبرئه کند.

دیدگاه‌ها