کد خبر : 1312520 | 04 فروردين 1395 ساعت 00:49 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: خونه به خونه من را اخراج کرد!

اکبر میثاقیان که تا هفته بیست و نهم سرمربی تیم دوم جدول یعنی خونه به خونه بود در هفته سی و یکم روی نیمکت تیم مس کرمان خواهد نشست.

میثاقیان: خونه به خونه من را اخراج کرد!
به گزارش" ورزش سه"، مربی پرشور و سیاه پوش لیگ یک بعد از حضور دوباره مس کرمان گفت: مردم بابل و هواداران تیم خونه به خونه به خوبی در جریان اتفاقات رخ داده هستند. آن‌ها به خوبی می‌دانند من دوست داشتم در خدمت آن‌ها باشم و این تیم را لیگ برتری کنم اما بهرشکل شرایطی پیش آمد که این امکان فراهم نشد. مدیران تیم خونه به خونه برای این تیم هزینه می‌کنند و این حق را داشتند که زمانی از کار من رضایت ندارند من را اخراج کنند. خب این اتفاق نیز رخ داد و من به نوعی از این تیم کنار گذاشته شدم هرچند بعد از آن نیز تلاش‌هایی صورت گرفت که به این تیم برگردم اما دیگر شرایط کار برای من در این تیم وجود نداشت.

من از همه‌ مدیران و هواداران تیم خونه به خونه نیز تشکر می‌کنم که تا زمانی که در خدمت آن‌ها بودم من را تحمل کردند.من مردم بابل را از صمیم قلب دوست دارم و برای هواداران تیم خونه به خونه همیشه احترام قائل هستند و امیدوارم که به همراه مس کرمان این تیم نیز در این فصل لیگ برتری شود چراکه واقعا این تیم پتانسیل آمدن به لیگ برتر را دارد. تلاش های زیادی انجام شد که به این شهر برگردم اما بعد از اینکه تصمیم بر عدم ادامه همکاری من با تیم خونه به خونه گرفته شد، با مقامات مس مذاکره کرده بودم و در آن زمان به عنوان یک مربی بدون تیم و آزاد به مقامات این باشگاه قول همکاری داده بودم و آن ها نیز بر اساس حرف های من برنامه ریزی انجام داده بودند و به همین دلیل دیگر نمی توانستم به این تیم بازگردم.

میثاقیان در خصوص حضور دوباره‌ خود در کرمان می‌گوید: من سال قبل در کرمان آنقدر خوبی دیدم که همیشه ارتباطم را با مردم کرمان حفظ کنم. واقعا ارتباط قلبی من با کرمانی‌ها دو طرفه بود و خیلی خوشحالم که دوباره در جمع آن‌ها هستم.من از سال قبل یک کار ناتمام در مس داشتم و آن صعود به لیگ برتر است و آمده‌ام اینجا که با عنایت امام رضا(ع) و کمک همه‌ کرمانی‌ها این کار را انجام دهم. ما فصل قبل طعم اتحاد همگانی را در کرمان چشیده‌ایم و حالا یکبار دیگر با همان رمز اتحاد کار خود را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها