کد خبر : 1312595 | 04 فروردين 1395 ساعت 22:45 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت یوفا

پیکه: به لطف MSN خیالمان راحت است

از زمانیکه سوارز به بتارسلونا پیوسته و در کنار مسی و نیمار، مثلث MSN را در بارسلونا شکل داده، خط حمله آبی اناری ها قدرتمندتر از همیشه شده است.

پیکه: به لطف MSN خیالمان راحت است
به گزارش "ورزش سه"، ردپای MSN را در بیش از 75 درصد گل های بارسلونا می توان مشاهده کرد و به کمک همین خط حمله آتشین، بارسا فصل گذشته فاتح سه گانه شد و در فصل جاری نیز مدعی درجه یک تکرار سه گانه است.

جرارد پیکه، مدافع ارزشمند و جنجالی بارسلونا در مصاحبه با وبسایت یوفا گفت:" حالا به نسبت گذشته گزینه های متعددی برای گلزنی داریم. ما همچنان دوست داریم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و فرصت های زیادی برای گلزنی خلق کنیم با این حال حضور مسی، نیمار و سوارز در خط حمله باعث شده با خیال راحت تری دفاع کنیم.

حالا بیش از گذشته می توانیم از شانس هایمان در ضد حملات برای گل زدن استفاده کنیم.  مثل اتفاقی که در بازی رفت با آرسنال افتاد و گل اولمان را از روی ضد حمله و در شرایطی زدیم که در حال دفاع کردن بودیم.

MSN باعث تفاوت بین این تیم بارسلونا با گذشته شده است. پیش از این برایمان سخت بود که از دفاع به ضد حمله برویم اما حالا خیالمان در زمین به لطف مسی، نیمار و سوارز راحت تر است. می دانیم که سه بازیکن سریع در خط حمله داریم که به راحتی می توانند ضد حمله بزنند. حالا با یا بدون توپ، گزینه های زیادی برای پیروزی در مسابقاتمان داریم."

دیدگاه‌ها