کد خبر : 1312636 | 05 فروردين 1395 ساعت 10:43 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف: با بازیکنان بی‌انضباط شوخی نداریم

مدیر تیم‌های ملی آلمان در آستانه یورو2016 به تمهیدات تیمش برای حضور در این تورنمنت اشاره کرد.

بیرهوف: با بازیکنان بی‌انضباط شوخی نداریم
به گزارش "ورزش سه"، الیور بیرهوف وضعیت تیم ملی آلمان را از بعد از کسب قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل بسیار دشوار توصیف کرد و با اشاره به لزوم تمرکز کامل روی قهرمانی جام ملت‌های پیش رو که در فرانسه برگزار خواهد شد، گفت:" قطعا در حال حاضر روزهای آسانی نداریم و روزهای آسانی هم نداشتیم. ما همیشه در سیکل‌های دو ساله کار می‌کنیم و از این نظر می‌توان گفت سال گذشته از بسیاری جهات سال دشواری بود. چندین مصدوم داشتیم و در نتیجه یک دگرگونی اساسی در شاکله تیم.
در واقع هرگز نتوانستیم یک شالوده ثابت متشکل از 15 تا 18 بازیکن داشته باشیم. ترور پاریس هم جزئی از این دشواری بود؛ چرا که با دیدارهای دوستانه ملی همزمان شده بود و بازی ما مقابل تیم ملی هلند که قرار بود در شهر هانوفر برگزار شود هم به دلیل تدابیر امنیتی متعاقب این ترور لغو شد. به همین دلیل در آستانه تعطیلات پایان سال با یک حس بد از هم خداحافظی کردیم."
این ملی‌پوش سابق با اشاره به تورنمنت یورو 2016 افزود:" شرایطی که شرح دادم اهمیت شمارش معکوس سفر به فرانسه برای شرکت در یورو را دوچندان می‌کند. ما می‌خواهیم به هوادارانمان در آلمان هم نشان دهیم که آزمون بعدی در شرف وقوع است و ما آماده‌ایم.
حتی تصمیمی که درمورد مکس کروسه گرفته شد نشان می‌دهد، چقدر شرایط جدی است. الان در وضعیت قابل قبولی بسر می‌بریم و بازیکنان علاقه‌مند بسیاری همراهمان هستند. بار دیگر انسجام و همبستگی و روحیه تیمی فاکتورهای تعیین‌کننده خواهند بود."

دیدگاه‌ها