کد خبر : 1312799 | 06 فروردين 1395 ساعت 06:03 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی ارزشمند آرژانتین در زمین شیلی

آرژانتین موفق شد در دیداری حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی،‌2-1 شیلی را شکست داده تا هم وضعیت خود در مرحله گروهی را بهبود ببخشد و هم انتقام فینال کوپا آمریکا را از شیلی بگیرد.

پیروزی ارزشمند آرژانتین در زمین شیلی
به گزارش "ورزش سه"،‌ دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو جایگاه مناسبی نسبت به نام و نشانشان ندارند. بازی را شیلی بهتر آغاز کرد و در همان ابتدای بازی و در دقیقه 11 توسط جاناتان گوتیرز به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد. با این حال،‌قرمزپوشان در حفظ نتیجه موفق نبودند و چیزی نگذشت که بازی کاملا چرخید و به نفع آرژانتین پیش رفت. در دقیقه 20،‌دی ماریا با یک ضربه استثنایی دروازه کلودیو براوو را باز کرد و خیلی زود آرژانتین را به بازی برگرداند.
از گل دی‌ماریا تنها 5 دقیقه گذشت که مرکادو نیز روی پاس مسی صاحب موقعیت شد و گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند تا شاگردان مارتینز در همان دقیقه 25 نتیجه را برگردانند. در ادامه، ستاره های هر دو تیم نظیر لیونل مسی و الکسیس سانچز،‌تلاش هایی روی دروازه یکدیگر انجام دادند. نیمه اول مسی چندین موقعیت خوب داشت و نیمه دوم نیز الکسیس چندین بار دروازه آرژانتین را تهدید کرد ولی در نهایت،‌بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.
بدین ترتیب، آرژانتین با 8 امتیازاز 5 بازی در رده ی چهارم قرار گرفت و شیلی با 7 امتیاز از 5 بازی در رده ی ششم باقی ماند.

دیدگاه‌ها