کد خبر : 1312831 | 06 فروردين 1395 ساعت 14:42 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: دنبال شکست ذوب آهن هستیم

هفته اول به شجاعیان گفتم ملی‌پوش می‌شوی

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد از عملکرد بازیکنش در ترکیب تیم ملی رضایت دارد.

هفته اول به شجاعیان گفتم ملی‌پوش می‌شوی
به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان به عنوان نخستین بازیکن باشگاه گسترش فولاد در تیم ملی فوتبال روز گذشته مقابل هند به میدان رفت و عملکرد بدی نداشت.

فراز کمالوند به عنوان مربی که ابتدای فصل جاری شجاعیان را از تیم بهمن شیراز به گسترش فولاد آورد، از این موضوع خرسند است. کمالوند درباره عملکرد شاگردش به "ورزش سه" می گوید: داریوش شجاعیان بازیکنی است که در یک مقطع کوتاه خودش را در لیگ دسته دوم به تیم ملی رساند. این مدت کمتر از 6 ماه طول کشید. هفته اولی که به تمرینات گسترش فولاد آمد، به خودش گفتم تو اگر قدر خودت را بدانی به تیم ملی می رسی و حالا این اتفاق افتاده است. او نخستین بازیکن تاریخ باشگاه گسترش فولاد در تیم ملی است و امیدوارم سال آینده هم بتوانیم نفراتی را به تیم ملی معرفی کنیم.
داریوش اروپایی می شود.

او در ادامه عنوان می کند: تیم ملی دیروز عملکرد خوبی داشت. جوانگرایی و تزریق انگیزه به حرفه ای ترین شکل ممکن به تیم ملی انجام شده و فکر می کنم آینده درخشانی در انتظار تیم است. شما دیدید که بازیکنان جوان تیم ملی چقدر خوب بازی کردند. به عنوان مثال شجاعیان با اینکه دقایق زیادی در زمین نبود اما خوب کار کرد، پاس گل داد و موثر بود. پیش بینی من این است که شجاعیان خیلی زود به تیم های اروپایی می رود.

دنبال شکست ذوب آهن هستیم

سرمربی گسترش فولاد درباره شرایط تیمش می گوید: شرایط خوبی داریم. امروز یک بازی تدارکاتی با تراکتورسازی داشتیم و از تمام نفرات خود استفاده کردیم. محک خیلی خوبی برای ما بود. تمریناتمان را ادامه می دهیم و آماده دیدار با ذوب آهن می شویم. تیم ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و حریف سرسختی برای ما محسوب می شود. با این وجود در زمین خودمان به میدان می رویم و باید بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.

نصرتی خیلی زود برمی گردد

کمالوند در بخش دیگری از صحبت هایش به حاشیه های پیرامون محمد نصرتی اشاره می کند: من از مصدومیت محمد بسیار متاثر هستم. متاسفانه برخی افراد شایعاتی را درباره خداحافظی نصرتی بر زبان آوردند که این موضوع هرگز صحت ندارد. او اکنون 33 سال سن دارد و 4، 5 ماه دیگر با قدرت به فوتبال برمی گردد. باشگاه هم به نصرتی کمک می کند تا خیلی زود خودش را به فوتبال برساند.

دست از تلاش برنمی داریم

وی صحبت هایش را با اظهارنظر درباره شانس کسب سهمیه آسیایی به پایان می برد: هدف گذاری باشگاه گسترش فولاد از ابتدای فصل قرار گرفتن در نیمه بالای جدول رده بندی بوده است و ما بر اساس این مساله جلو می رویم. با این وجود دست از تلاش برنمی داریم و همه کار انجام می دهیم تا از این هدف بالاتر هم برویم اما نمی دانیم تا چه حد موفق می شویم.

دیدگاه‌ها