کد خبر : 1312896 | 06 فروردين 1395 ساعت 19:55 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن خواهان جذب مدافع آرسنال

ظاهرا نام یک مدافع جوان از لیگ جزیره در لیست خرید بایرن مونیخ به چشم می‌خورد.

بایرن خواهان جذب مدافع آرسنال
به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان فیلیپ لام اگر چه بی‌تردید یکی از کلیدی‌ترین مهره‌ها و وزنه اصلی خط دفاعی بایرن مونیخ است اما با ورود او به 32 سالگی جزو پا به سن گذاشته‌های این تیم محسوب می‌شود و مقامات دور اندیش باواریایی در فکر اتخاذ تدابیری برای جانشینی او هستند، به ویژه آنکه رافینیا ی برزیلی هم در این میان سی ساله شده است.
در همین راستا شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" ادعا کرد بایرن هکتور بیرین را زیر نظر گرفته است. این مدافع 21 ساله اسپانیایی جزو موثرترین بازیکنان حال حاضر آرسنال است و در بیست و هشت دیدار از سی دیدار توپچی‌ها در فصل جاری لیگ برتر بیش از نود دقیقه در میدان حضور داشته است.
نکته جالب اینجاست که در دو بازی دیگری که ونگر، بیرین را در ترکیب قرار نداد، آرسنال متحمل دو شکست شد. او در مجموع بازی‌های رسمی آرسنال در جام‌های مختلف فصل جاری 37 بار به میدان رفت و هفت پاس گل داد.
این مهارت در بازی‌سازی و فراهم کردن فرصت‌های گلزنی موجب شد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود؛ از جمله بایرن مونیخ که گفته می‌شود از همان دیدار اکتبر 2015 که مقابل توپچی‌ها قرار گرفت، توجهش به عملکرد این بازیکن جوان و توانا جلب شد.
گفتنی است ارزش بیرین که قراردادش با آرسنال تا سال 2019 اعتبار دارد در بازار نقل و انتقالات 13 میلیون یورو برآورد شده است.

دیدگاه‌ها